הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המדריך לחוגג: כך תחגגו את יום העצמאות כמו ישראלים אמיתיים (או בעברית, אסליים)
לא משנה היכן אתם גרים או היכן בחרתם לבלות את ימי חגיגות העצמאות ה-71 של ישראל, תמיד תוכלו לעקוב אחר המדריך שלנו לחוגג הישראלי

ב-9 במאי יחלו חגיגות יום העצמאות ה-71 של ישראל. משום שמדובר ביום חמישי, סביר להניח שרבים יבחרו להמשיך וליהנות מאווירת החג גם במהלך סוף השבוע, ה-10 וה-11 במאי. שלושה ימי חג מציעים מספיק זמן, כך שכולם יוכלו למצוא את הפנאי לחגוג. לא משנה היכן אתם נמצאים בעולם, אם שכחתם איך עושים את זה כמו ישראלי אמתי, קבלו מדריך כחול-לבן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




דיבר ראשון: ברביקיו (או בעברית "על האש")
בין אם בוחרים בחצר האחורית או בפארק מקומי, הישראלים אוהבים לחגוג את יום העצמאות עם ארוחת בשרים על האש באוויר הפתוח. הארוחה כוללת מיני בשרים שונים והסועדים נוהגים לצלות אותם על האש בהדרגה ובשלבים, כך שמדובר בסעודה שממשיכה ומתמשכת, ממספר שעות עד יום שלם. אל תעזו לשכוח חומוס משובח ואבטיח מתוק-מתוק.

מצווה שניה: ועשית לך נפנף
הדרך הכי ישראלית להכין בשר על האש מקיפה ברוב המקרים גריל קטן (או בעברית "מנגל") ומניפה שמסייעת לאחראי על הכנת הבשרים ללבות את אש הגחלים ולשלוט בה בהתאם למידת ההכנה הרצויה. את המניפה הזו, שנקראת נפנף, מכינים בדרך כלל לבד והיא נחשבת לרכושו הבלעדי של האחראי על המנגל. כיום ניתן למצוא נפנפים מוכנים למכירה, שמוסיפים כיף לחוויה.



שלוש: תנו בראש
בערב יום העצמאות, בישראל ובמקומות רבים ברחבי העולם בהם ישנן קהילות יהודיות גדולות, מתקיימים אירועים חגיגיים עם במות בידור ומופעים של אמנים אהובים, ששרים שירים פופולריים ומקפיצים את כולם. הישראלים אוהבים להגיע אל במות הבידור בערי מגוריהם, ליהנות ממסיבת יום ההולדת למדינה וממופעי זיקוקין שנערכים לכבודה ולכבודם. גם ביום המחרת, יום העצמאות עצמו, נהוג להשמיע מוסיקה ישראלית אהובה, תוך כדי שחוגגים עם ברביקיו, בני משפחה וחברים. המוסיקה מסייעת להעלות את מפלס השמחה וללא ספק מוסיפה לאווירת האהבה למדינה. קבלו השראה לפלייליסט ישראלי במיוחד:



במקום הרביעי: אופנה פטריוטית
אין כמו יום העצמאות על מנת ליהנות מהזדמנות לגיטימית לעטות את כל אביזרי “I Love Israel” על הגוף, להוסיף דגל ישראל על הכתף ולצאת אל הרחובות. זה הזמן המושלם למשקפיים בצבעי כחול-לבן, ספריי שלג או חוטים, פטישים מתנפחים וחולצות תואמות.

חמש: אוכל, אוכל, אוכל וחומוס
כמעט כמו בכל חג, גם ביום העצמאות, ישראלי אמיתי לא נהנה אם הוא לא אוכל, ואוכל הרבה. הזכרנו את ארוחת הבשרים המסורתית ואת החומוס. אך כדי לעשות את זה כמו שצריך, כדאי להכין את החומוס לבד בבית. חפשו באינטרנט מתכון מסורתי, עקבו אחר כל הצעדים ואז תזכרו מדוע הישראלים אוהבים אותו כל כך.



אם אתם לא מתכננים ברביקיו עם בשרים וחומוס ביתי, אך מעוניינים ליהנות מאוכל ישראלי ביום העצמאות, תמיד תוכלו לקפוץ לאחת המסעדות הישראליות בעיר. בשנים האחרונות נפתחו בערים הגדולות בארצות הברית מסעדות של שפים ישראליים ידועים, שם הם עושים חיל ומביאים אליכם את כל המנות המשובחות, שמיד יגרמו לכם להרגיש בבית. אם אתם בניו יורק תמיד תוכלו לטעום פיתה אצל אייל שני, ב"מזנון" בצ'לסי מרקט, ב"נור" של מאיר אדוני או במסעדת "מינט" של ארז קומורובסקי. אם אתם בשיקגו תוכלו לסעוד במסעדת "טאבון גריל"; בלוס אנג'לס יש לכם את המסעדות "בבל" ו"בסטיה" של אורי מנשה; ובפורטלנד את מסעדת "אביב". אל תשכחו לשלב עם הארוחה בקבוק יין בוטיק ישראלי, ואתם מסודרים.



לסיום, שש: מה שדוד שלי הכי אוהב
אין יותר ישראלי מלבלות זמן בחיק הטבע, אז פשוט צאו לטייל בכל מקום מתאים בקרבת ביתכם. אם אתם רוצים לעשות את זה The Israeli Way, קשרו חולצת טריקו ארוכה על הראש כהגנה מפני השמש (כי הרי ברור ששכחתם לקחת כובע) וקחו אתכם "אמגזית" על מנת להכין תה או קפה מבושלים. חובה עלינו להזכיר (למרות שזה מרגיש כמו המורות שהיו לנו בבית הספר): אל תשכחו לשתות הרבה מים ובו זמנית התנהלו עם המים בחיסכון, כי מי שגדל בישראל יודע ש"חבל על כל טיפה" וש"אין לנו מים לבזבז"...    יום עצמאות שמח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE