הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקף את היורה ושילם בחייו: סיפורו של הנער שנהרג בירי בבית הספר התיכון קולורדו
קנדריק קסטילו היה בן יחיד שנשארו לו שלושה ימי לימודים לפני סיום התיכון. גבורתו הצילה חיים. אביו: "הוא גיבור ותמיד יהיה. הוא פשוט כל כך אהב אנשים". המשטרה עצרה נער ונערה, תלמידי בית הספר, שהיו מעורבים בירי. הנער בגיר ויישפט בהתאם

הירי המחריד שארע אתמול (שלישי) בתיכון למדעים וטכנולוגיה בהיילנד ראנץ' הסמוכה לדנוור, בירת קולורדו, גבה את חייו של נער אחד ופצע תשעה נוספים. כעת מתברר כי קנדריק קסטילו שנהרג מהירי התנפל על אחד היורים ובעשותו זאת איפשר לחבריו לכיתה להמלט ובכך הציל חיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קפץ על היורה ואיפשר לחבריו להמלט. קנדריק קסטילו (צילום: באדיבות המשפחה, דרך CNN)

קסטילו, בן 18 במותו, היה בן יחיד להוריו ג'ון ומריה, והיה בשלהי לימודיו בכיתה י"ב – רק שלושה ימים נותרו לו עד לסיום הלימודים. בזמן שצפה עם חבריו לכיתת הספרות האנגלית בסרט "יומני הנסיכה" פרץ אחד היורים לכיתתם עם אקדח והחל לירות. קסטילו לא היסס וקפץ על היורה. לאחר מכן שלושה תלמידים נוספים התנפלו עליו וסייעו לנטרלו, בזמן שחבריהם הצליחו להמלט. קסטילו שילם בחייו.

אביו ג'ון סיפר עליו לרשת CNN: "אני יודע שבגלל מה שהוא עשה, אחרים עכשיו בחיים, ואני מודה לאלוהים על כך. אני אוהב אותו. הוא גיבור ותמיד יהיה. הוא פשוט כל כך אהב אנשים. הוא לא היה הילד הממוצע. הוא היה משהו מיוחד". קנדריק נהג לדוג עם סבו המנוח שהיה לוחם מארינס מעוטר והקפיד לדבר עליו רבות ולהוקיר את מורשתו. עוד אמר ג'ון כי בזמן שהוא ורעייתו יתאבלו על קנדריק, הם מבקשים מחבריו להשתקם, ללכת לקולג', להתחתן ולהקים משפחות מוקפות באהבה.

 

"הוא גיבור ותמיד יהיה". הוריו של קנדריק, ג'ון ומריה קסטילו (צילום: CNN)

 

בתוך כך, אחד היורים הובא היום להארכת מעצרו בבית משפט בדנוור. היורה, נער מעל גיל 18 שנחשב בגיר, ישאר במעצר עד להגשת האישומים נגדו ביום שישי הקרוב. בשלב זה הוא חשוד בסעיף אחד של רצח מדרגה ראשונה ו-29 סעיפים של ניסיון רצח מדרגה ראשונה. לצד היורה הבגיר נעצרה גם נערה קטינה שאחזה גם היא אקדח והשתתפה בירי. בשל מבנה גופה והמראה שלה סברו תחילה השוטרים כי יש בידיהם שני עצורים גברים ורק עם הבאתה לתחנת המשטרה התברר כי היא אישה. על פי דיווחים שונים מדובר בנער טרנסג'נדר שהיה עדיין בשלב המעבר מנקבה לזכר.

שריף מחוז דאגלס בו ארע הירי אמר כי עדיין אין מניע לירי. נכון לשעות הצהרים ביום רביעי, שלושה פצועים עדיין היו מאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE