הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תוכיחו! מדונה מגינה על מייקל ג'קסון ופונה אל המאשימים אותו בעבירות מין
"מה בתכנית? מה אנשים רוצים להרוויח מזה? האם יש אנשים שמבקשים כסף? האם מדובר בסוג של סחיטה?" מלכת הפופ מגינה על חברה המנוח ושואלת האם יש הוכחות להאשמות נגדו

מלכת הפופ, מדונה (60), שהיתה חברה של מלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון, הגיבה על הדברים שעולים מהסרט התיעודי Leaving Neverland, ושאלה, "האם מדובר בסוג של סחיטה?". הכוכבת דיברה על הטענות נגד ג'קסון בגין התעללות מינית ואמרה, "אנשים חפים מפשע עד שלא הוכח שהם אשמים".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




שני הגברים, ווייד רובסון וג'יימס סבטצ'וק, טענו בפירוט בסרט, כי מלך הפופ התעלל בהם מינית כשהם היו ילדים. הכוכבת הודתה שעדיין לא צפתה בסרט. אך היא אמרה, "אין לי מנטליות של לבצע לינץ', כך שלדעתי אנשים חפים מפשע עד שיוכח שהם אשמים. הגישה שלי, לטענות של אנשים על אחרים היא 'אתם יכולים להוכיח את זה?'".

בתשובה לשאלה מה תהווה הוכחה לכך שג'קסון אשם היא אמרה בראיון למגזין ווג הבריטי, "אני מניחה שיהיה צורך באנשים שיספרו על אירועים אמתיים, אך עם זאת, כמובן, שאנשים משקרים לעתים. לכן אני תמיד אומרת, מה בתכנית? מה אנשים רוצים להרוויח מזה? האם יש אנשים שמבקשים כסף? האם מדובר בסוג של סחיטה? אני אקח את כל הדברים האלה בחשבון".



מדונה אמרה על הסרט התיעודי של HBO ו-Channel 4, "אני מניחה שאצפה בו. עדיין לא צפיתי".

מלך ומלכת הפופ הגיעו יחד לטקס פרסי האוסקר של שנת 1991 ומאוחר יותר אמרה מדונה שזה היה "הדייט הטוב ביותר אי פעם" וחשפה שהם חלקו נשיקה לוהטת. האחים של ג'קסון, שנפטר בשנת 2009 כשהיה בן 50, דחו את ההאשמות נגדו בגין התעללות מינית.

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE