הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שורת תקיפות אנטישמיות ועלייה חדה בתופעה ברחבי ניו יורק
בשבת האחרונה הותקף חרדי בוויליאמסבורג בידי ארבעה צעירים. שלשום הותקף אחר פחות מקילומטר מאותו מקום. משטרת העיר מדווחת על עלייה של יותר מ-80% בפשעי השנאה האנטישמיים השנה

משטרת ניו יורק מסרה כי חבורת בריונים תקפה אדם ברחוב בברוקלין תוך שהם צועקים גידופים אנטישמיים. הקורבן, שלבש בגדי חרדים, צעד במורד ברודוויי סמוך לרחוב לינץ' בשכונת ויליאמסבורג בעת שהותקף בידי ארבעה גברים סמוך לשעה 1:15 אחר חצות בשבת האחרונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושה מארבעת החשודים בתקיפה בשבת (צילום: NYPD)

 

התוקפים נמלטו מזרחה לאורך ברודוויי והשאירו את הקורבן עם פנים נפוחות וחבולות, אולם הוא סירב להתפנות לטיפול רפואי. שלושה מן התוקפים תוארו כגברים ממוצא היספאני בשנות העשרים המוקדמות לחייהם, לבושים בשחור. הרביעי תואר כצעיר שחור בגיל דומה לאחרים, לבוש בדוראג (כיסוי ראש) שחור ואימונית אפורה.

שלוש הימים מאוחר יותר, במרחק של פחות מקילומטר, סמוך לפינת רחוב רודני ושדרות מארסי, רץ אלמוני לעבר גבר חרדי והנחית בפניו סטירה עזה, שהפיל מראשו של הקורבן את כובעו וכיפתו. תקיפה זו נקלטה במצלמת אבטחה באזור. על פי המשטרה, לא הוחלפו דברים בין התוקף למותקף. החיפושים אחר החשוד עדיין נמשכים.

שוטרי ניו יורק מתמודדים עם עלייה של 67% בכמות פשעי השנאה בעיר בשנה הנוכחית. נכון לסוף אפריל דווחו בתפוח הגדול 145 פשעי שנאה, בהשוואה ל-87 בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. רוב פשעי השנאה בעיר היו נגד יהודים - עלייה של 82% מ-45 אשתקד ל-82 השנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE