הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"צילומי סצנות הסקס היו מביכות" וקיט הרינגטון היה "יהיר": כך כוכבת "משחקי הכס" אמיליה קלארק
קלארק, שמגלמת את דאינריס טרגריאן בסדרה הפופולרית של HBO, סיפרה לאחרונה כיצד היא מרגישה עם העובדה שהאחיין והמאהב שלה בסדרה, ג'ון סנואו, רכב על אחד הדרקונים שלה

לאחרונה התראיינה כוכבת "משחקי הכס", אמיליה קלארק (32), בתכניתו של ג'ימי קימל וסיפרה, כי צילומי סצנות הסקס לסדרה המצליחה היו מביכות עבורה, משום שאחיה עובד במחלקת המצלמות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כשנשאלה איך היא מרגישה עם העובדה שהאחיין שלה בסדרה, הלא הוא ג'ון סנואו, אותו מגלם קיט הרינגטון, רוכב על אחד הדרקונים שלה, היא אמרה, "לא אשקר, אני מרגישה מוזר בקשר לזה".

מאז שנת 2011 מגלמת קלארק את דאינריס טרגריאן בסדרה הפופולרית של HBO. קימל שאל אם היא היתה צריכה ללמד את הרינגטון לרכב על הדרקון שלה, אז היא השיבה שהוא יותר מדי בטוח בעצמו, "הוא היה קצת יהיר בקשר לזה". היא הוסיפה, כי למדה, שעבור גברים, לרכב על דרקון זה עניין מורכב יותר מאשר עבור נשים, שכן "זה לא נוח להם".



"אה, בגלל האשכים האנושיים", אמר קימל, וקלארק השיבה, "נראה שממש כואב לו".

השחקנית שיתפה גם בכך שאחיה עובד על סט הסדרה במחלקת הצילום ואמרה, "זה הפך למסובך כשצילמנו סצנות סקס" והוסיפה שעשתה כל שביכולתה על מנת לוודא שאחיה יצא מהחדר. "כן, יש ימים בהם הוא אמר שהוא יבקר בסט הצילום מדי פעם בפעם ואני אמרתי לו שהוא פשוט יכול להישאר בחוץ". צפו באחת הסקס במהלכה, ככל הנראה, אחיה לא נכח:



עובדה מעניינת נוספת שחשפה קלארק קשורה בפרק השלישי, שצילומיו נמשכו 55 לילות, ואמרה, "מה שרואים בפרק זה בדיוק איך שזה נראה כשצילמנו את זה. אפשר היה לראות דם, בוץ ואנשים צורחים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE