הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רומנטיקה למרחקים ארוכים: מדוע היא מחזקת את הזוגיות של ריהאנה וחסן ג'מאל?
זוגיות מרחוק יכולה להיות לא פשוטה עבור זוגות רבים, אך לא במקרה של הזוג הזה. השניים נהנים מהמרחב שמאזן את הרומן שלהם ונפגשים לעתים קרובות בנקודת האמצע המושלמת: פריס

ריהאנה (31) והחבר המיליארדר והחתיך שלה, חסן ג'מאל (30), יחד מאז שנת 2017 והם ממשיכים להתחזק באהבתם. אף על פי שזוגיות מרחוק יכולה להיות קשה עבור זוגות אחרים, מסתבר שהזוג הצעיר נהנה מהמרחב, שמאזן את הרומן שלהם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לדברי מקור, "ריהאנה וחסן לא צמודים זו לזה כלל, הם מבלים זמן רב בנפרד וזה לא סימן לבעיות. היא אוהבת שהוא נותן לה המון מקום וחופש לשמור על הזהות ועל הקריירה שלה. הוא לא מלחיץ אותה, כפי שעשו בני זוג אחרים שהיו לה בעבר. היא חופשיה לגמרי להיות עצמה. זוגות רבים עלולים להגיע לפרידה עם זוגיות שמתנהלת על פי מרחקים גדולים. אך עבורם זה עובד ומחזק את הזוגיות שלהם".



למרות הזמן הרב שהכוכבת ובן זוגה מבלים בנפרד, הם עדיין נהנים לבלות זמן יחד לעתים קרובות. המקור מספר, כי "הם מבלים זמן רב יותר מאשר רבים חושבים. הם נפגשים הרבה בפריס, כי זו נקודת אמצע מושלמת עבור שניהם. היא אוהבת את העיר וזוכה למידה רבה יותר של פרטיות. עם הזמן הרב שהיא משקיעה במותג האופנה החדש שלה, פריס היא מקום מצוין וחכם יותר עבור הקריירה שלה. היא תמיד בתנועה, כמובן, אז הוא נוסע יותר על מנת להיות איתה. הוא מתאמץ, זה בטוח".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE