הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תם עידן הסלפי: קים קרדשיאן מוכנה לוותר עליו ועליכם בשביל לעשות את זה
כוכבת הריאליטי מוכנה לוותר על העיסוק הרווחי ביותר שלה על מנת לפתח את הקריירה החדשה ואנחנו תוהים, אם היא תפסיק להעלות לאינסטוש צילומים שלה בעירום

כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן (38), חשפה שהיא מוכנה לוותר על הקריירה הרווחית ביותר שלה על מנת להתמקד במשימה הרבה יותר מאתגרת של רפורמה בבתי הכלה. היא כבר פעילה במשרד עורכי דין. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הקרדשיאנית להוטה ללכת בעקבותיו של אביה המנוח, רוברט קרדשיאן, כשהיא בחרה ללמוד משפטים. היא כבר מלאה במוטיבציה לאחר שנאבקה על מנת שהנשיא, דונלד טראמפ, יעניק חנינה לאליס מארי ג'ונסון.

ג'ונסון ריצתה מאסר עולם על עבירה לא אלימה של אחזקת סמים בפעם הראשונה. זאת, עד שהקרדשיאנית עתרה לנשיא טראמפ על מנת שיאשר את שחרורה מבית הכלא באלבמה. בהמשך לכך, כוכבת הריאליטי החלה ללמוד משפטים, תוך שהיא מנהלת את קריירת הכוכבות שלה ומגדלת שלושה ילדים, שבקרוב יהפכו לארבעה, עם התינוק שבדרך.

"זה קצת מטורף, כי אני לומדת הכל בזמן שאני עושה דברים אחרים. אני מבלה את הזמן בלימודים יותר מאשר בכל דבר אחר. זה מטורף אבל זה כל כך כיף להיות בסביבה של אנשים חכמים מאוד ולדעת שאני רוצה את אותו הדבר".

תשוקתה של קרדשיאן לעולם המשפט התעוררה בעקבות אביה, שהתפרסם בעיקר סביב תפקידו כסנגור במשפט של או.ג'יי סימפסון, שהואשם ברצח אשתו לשעבר, ניקול, והחבר שלה, רון גולדמן. אך קימי מודה שאביה, שנפטר בשנת 2003, לא התלהב מהחלטתה לפתח קריירה משפטית, כשהיא העלתה את הנושא בפניו.

"סיפרתי לאבא שלי לפני שנים שאני מתעניינת במשפט פלילי והוא אמר שזה ילחיץ אותי כל כך ושאני לא באמת רוצה לעשות את זה", כך נזכרת הקרדשיאנית.



עוד הוסיפה קרדשיאן, "אבא שלי תמיד לימד אותי על החשיבות של עבודה קשה והתחייבות לדברים, אז המטרה שלי לעוד עשור היא לוותר על קים קרדשיאן, להתמקד בעריכת דין ולהילחם עבור אנשים ראויים. אני חושבת שעכשיו, לאחר שעזרתי לאליס, יש לי מוטיבציה אמתית להכיר את החוק יותר ולהילחם עבור אנשים שמגיעה להם הזדמנות שניה, כמוה".

כוכבת הריאליטי הפכה לסטודנטית והיא צפויה להיבחן לקראת רישיון עריכת הדין שלה בשנת 2022. כל זאת, כשלוח הזמנים שלה עמוס ממילא, "אני מתמודדת עם שלושת הילדים שלי, עם הקריירה שלי, עם התינוק הרביעי שבדרך ועם המתח שבלימודי משפטים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE