הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במצב מצוין: שתי מכוניות הפונטיאק פיירבירד הראשונות שיוצרו מוצעות למכירה
לאחר ששופצו ושוחזרו למצבן המקורי, שתי המכוניות, מדגם קופה וקבריולט, מוצעות למכירה - אך ורק ביחד. הקבריולט חנכה את פס הייצור במפעל באוהיו

שתי המכוניות הראשונות מדגם פונטיאק פיירבירד עומדות למכירה, אך אם תרצו לקנות אחת מהן - תהיו חייבים לרכוש גם את השניה. המוכר של שתי המכוניות לא מוכן להתפשר בעניין הזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שתי המהממות האלה למכירה (צילום: Restore A Muscle Car)

מכונית הקופה ומכונית הקבריולט מודל 1967 שימשו בשנותיהן הראשונות כמכוניות תצוגה של החברה, בטרם נמכרו לציבור - ומאז הן יחדיו. עם זאת, החיים שלהן לא היו קלים, ובשנת 2014 הן כבר היו גרוטאות שלא עובדות. למזלן, אנשי Gas Monkey Garage שמעו עליהן וקנו אותן תמורת 70 אלף דולר.

 

משוחזרות עד הפרט האחרון (צילום: Restore A Muscle Car)

הקבריולט האדומה הייתה המכונית הראשונה שיצאה מפס הייצור של GM בלורדסטאון, אוהיו, ויש לה מנוע 326 V8 ותיבת הילוכים אוטומטית עם שלושה הילוכים. הקופה הכסופה מאובזרת במנוע 326 V8 רב עוצמה עם תיבת ממסר של ארבעה הילוכים.

שתי המכוניות שופצו מחדש במשך כמעט שנה שלמה עד שהגיעו למצב כמו ביום שיצאו מהמפעל. לאחר שהשיחזור הסתיים, שתי המכוניות נמכרו בערוץ דיסקברי, אך בעל Gas Monkey Garage ריצ'רד רולינג קנה אותן שוב לאחר כמה שנים, וכעת הוא מפרסם אותן שוב למכירה.

 

כך הן נראו לפני כמה שנים (צילום: Restore A Muscle Car)

המכוניות נמכרות כעת בתג מחיר של 285 אלף דולר - כמעט פי שלושה ממחיר של מכוניות מאותו מודל. אם אתם רוצים לרכוש אותן - המכירה הפומבית שלהן תיערך עד יום שני הקרוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE