הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מעולם לא קיבלתי כסף מאחותי": אחותה של בריטני ספירס הודפת את הביקורת
ג'יימי לין ספירס הופיעה לשימוע שנערך בעניין בקשתה של הכוכבת, לסיום תקופת האפוטרופסות שלה, ועוררה את חשדם של המעריצים, שחושבים שהיא מעוניינת בכסף של אחותה

התקופה האחרונה היתה לא פשוטה עבור בריטני ספירס (37), שהיתה מאושפזת חודש במרכז לבריאות הנפש, יותר מעשור לאחר שסבלה מהתמוטטות עצבים. ביום שישי האחרון, התקיים בבית המשפט בלוס אנג'לס שימוע, שמטרתו היתה לדון בבקשתה של הכוכבת לסיום תקופת האפוטרופסות שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כזכור, אביה החולה של הכוכבת, ג'יימי ספירס, משמש כאפוטרופוס שלה זה 11 שנה. אחותה של הזמרת, ג'יימי לין ספירס (28), הגיעה לשימוע יחד עם האב החולה ועורך הדין שלהם. בסופו של דבר, הורה השופט על הערכת מצבה של בריטני על ידי מומחה.

לאחר השימוע, הביעה לין ספירס את תמיכתה באחותה, על ידי פרסום תצלום שלה באינסטוש. ככל הנראה, היו כמה עוקבים לא אהבו את המהלך והגיבו בהתאם. אחד העוקבים כתב, "פחד לאבד את הקצבה שלך, אני מבין".



"ניסיון נחמד, אך מעולם לא קיבלתי כסף מאחותי, היא עבדה קשה על מנת להרוויח את הכסף ואני זכאית לסנט מזה. לא הייתי מוציאה כסף שלא הרווחתי בעצמי", כך הגיבה לין ספירס על הדברים. מאוחר יותר מחקה את התגובה ואת תשובתה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE