הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעלים של סטודיו ליוגה בניופורט ביץ' מאשימים את דניס רודמן בגניבה מהמקום
לדברי בעלי הסטודיו, רודמן סייע לשלושה בני אדם, ובהם גם עובדת לשעבר של המקום, לגנוב בגדים וציוד יקר ערך. לטענת שחקן העבר, הם קיבלו את המוצרים במתנה

סטודיו ליוגה בניופורט ביץ', קליפורניה, טוען כי כוכב ה-NBA לשעבר דניס רודמן נכנס למקום פעמיים במהלך השבוע וסייע לאנשים אחרים, כולל עובדת לשעבר של המקום, לגנוב ציוד בשווי של יותר מ-3,500 דולר, כולל קריסטל במשקל של 400 פאונד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"דניס מקבל כל מה שהוא רוצה". כוכב ה-NBA לשעבר דניס רודמן (צילום: Shutterstock)

עלי שאח, שמנהל את המקום יחד עם אשתו, אריאנה, אמר כי הוא ראה את האירועים במצלמות האבטחה שמותקנות בסטודיות. לדבריו, גבר שזוהה כדניס רודמן נכנס לחנות יחד עם עובדת לשעבר וגבר ואישה נוספים, זמן קצר לפני שהחנות אמורה הייתה להיסגר ביום שלישי.

לטענת בעלי המקום, הארבעה פעלו באופן מתואם כדי להסיח את דעתם של העובדים כדי שיוכלו לגנוב מהתצוגה. ביום חמישי אמר רודמן ל-TMZ כי הוא וחבריו לא גנבו מהמקום. "הם נתנו לנו את הבגדים", אמר רודמן. בראיון אחר לתקשורת הוא אמר כי "דניס מקבל כל מה שהוא רוצה".

משטרת ניופורט ביץ' הודיעה כי היא פתחה בחקירת האירוע, ובינתיים לא נעשו מעצרים בפרשה.

לדברי שאח, העובדת לשעבר הכירה את רודמן בזמן שעבדה כנהגת של אובר. העובדת שהייתה במקום בזמן האירוע סיפרה כי הארבעה אמרו לה שהקריסטל הענק שמוצע למכירה בתמורה ל-2,500 דולר שייך לאחד מהם, והם לוקחים אותו בחזרה. "הם שיקרו לי", אמרה העובדת.

 

תיעוד ממצלמות האבטחה בסטודיו. האיש מאחורה - דניס רודמן

"רודמן ביקש ממני להראות לו את הסטודיו", סיפרה העובדת שעזבה את העמדה שלה למשך כדקה. רודמן לא ביקר במקום לפני כן.

בינתיים, כך לדברי שאח, אחת הנשים הכניסה מוצרים לתיק שלה, ואפילו לקחה פריטי לבוש לשירותים כדי להוריד אותם מהקולבים. הגבר הנוסף שהיה במקום ניסה להזיז את הקריסטל הענק, הפיל ושבר אותו.

החבורה אספה את השברים ועזבה את המקום, כשהיא מותירה נזק בגובה של 5,000 דולר לרצפת המקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE