הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתם במתח? זה עלול לגבות מכם מחיר בריאותי כבד, בעיקר אם זה נמשך לאורך זמן
לא פשוט להימנע מהדברים שגורמים למתחים ולחצים נפשיים. זאת, להבדיל מהדרכים הפשוטות שיכולות לסייע בהקלה על המצבים האלה

לחוות מתח על בסיס קבוע יכול לגבות מחיר בריאותי כבד, בעיקר אם מדובר במתח קיצוני. לא קל להימנע מדברים שעלולים לגרום למתח קיצוני, אך יש כמה דברים שניתן לעשות על מנת להתמודד ולהקל על מתח בדרגות מתונות. הנה שלוש עצות שעשויות לסייע בכך.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לבטוח במישהו: לדבר עם מישהו על הבעיות שמטרידות ויוצרות את המתח, יכול לספק תחושת הקלה. אדם שבוטחים בו יכול לתת עצה ולגרום לראות את הדברים באור אחר או אפילו רק להקשיב. לעתים זה כל מה שצריך על מנת להוריד מעט ממידת המתח; מישהו שיהיה שם ויקשיב. אפשר לבחור לדבר עם פסיכולוג או עם יועץ מקצועי. מומלץ להיות פתוחים וכנים לגבי הרגשות ולאפשר לצד המקשיב לסייע בפתרון הקלה מהמצב שיוצר את המתח.

טכניקות הרפיה: כדאי לשקול כמה טכניקות הרפיה, כגון יוגה או נשימות עמוקות בכל פעם שמרגישים מתח ולחץ. הטכניקות האלה עשויות להפתיע לטובה במידת הרוגע והנינוחות שהן יצרו לאחר מכן. כדאי להיות יעילים ולהצטרף לשיעורי יוגה במכון הכושר המקומי. שם אפשר גם למצוא חברים חדשים שיספקו הזדמנויות לדבר עם אחר בתקופות מלחיצות.



שינה טובה ואיכותית: חשוב להקפיד על כמות מספקת של שינה איכותית על בסיס יומי, בהתאם לדרישות הגוף על מנת לתחזק את עצמו על פי צורך. שינה טובה משפיעה על מצב הרוח והופכת אותו לרגוע ולחיובי יותר. מומלץ לישון בכל ערב בשעה קבוע. יצירת סביבת שינה מרגיעה ונעימה יכולה לסייע לזכות בשינה ובמנוחה טובה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE