הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדונה בדרך לאירוויזיון בישראל: וכך נראית המיטה עליה היא תישן השבוע
הכוכבת תתארח באותה סוויטה בה התארחו כוכבים רבים שהגיעו לישראל, בהם גם מיק ג'אגר והרולינג סטונס, בריטני ספירס, גאנס אנד רוזס, ג'ון בון ג'ובי, ברברה סטרייסנד, ג'רי סיינפלד, אשטון קוצ'ר, ליאונרדו דיקפריו, נטלי פורטמן, טום ג'ונס ועוד. נקווה בשבילה שהחליפו את המזרנים...

בקרוב צפויה מדונה (60) לנחות בישראל, לקראת הופעתה בתחרות השירים האירופית, האירוויזיון, שתערך ב-18 במאי, בתל אביב. לא ברור אם הביקור הזה קשור בגעגועיה הקשים לארץ הקודש או בעובדה שהעלות של הופעתה באירוע צפויה לעמוד על מיליון דולר, אותם ישלם איש העסקים המיליארדר, סילבן אדמס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כזכור, ההסכם להופעתה של מדונה אושר על ידי האיחוד רשות השידור האירופית, הארגון שעומד מאחורי הפקת האירוויזיון. היא צפויה לבצע שני שירים במהלך המופע, שיכללו להיט מוכר ושיר חדש. על פי הדיווחים היא ניהלה משא ומתן קשוח עם מפיקי האירוויזיון על האופן בו היא תעביר את מסריה הפוליטיים.

בכל מקרה, נראה שכל ההכנות הושלמו לקראת הגעתה של הכוכבת, שצפויה לנחות בישראל במטוסה הפרטי, לביקור בן חמישה ימים. מדונה לא מגוונת ובחרה לשוב לאותה סוויטה מלכותית, במלון דן תל אביב, בה שהתה בביקוריה הקודמים בישראל בשנת 2009 ובשנת 2012.


המיטה בסוויטה בה תתארח מדונה (צילום: אורי אקרמן)

מלכת הפופ צפויה להגיע לישראל בפעם הרביעית בליווי המנהל האישי שלה, גיא עוזרי, וצוות של 160 אנשים (נו, לא פלא שזה עולה מיליון דולר). לשם כך נשמרה כל הקומה החמישית של בית המלון, שכוללת 37 חדרים וסוויטות יוקרתיות עם נוף לחוף של העיר. בין אנשי הצוות שיגיעו עם הכוכבת יהיה גם השף האישי שלה, שיכין לה מאכלים יחד עם השף של המלון, עובד אלפיה.


אמבט עם נוף לים בסוויטה (צילום: אורי אקרמן)

השניים יהיו אחראים על ארוחת יום השישי של הדיווה, שתתקיים בחדר אוכל פרטי שיוקצה לה ולפמליה. אם כל זה לא מספיק, אפשר להוסיף שההכנות לקראת ביקורה כללו גם הקמת חדר כושר פרטי לשמירה על פרטיותה, האפלה ואיטום החלונות בחדר השינה האישי שלה, אספקה של פירות אורגניים ושל הפרחים האהובים עליה.


נייס. הסוויטה בה תתארח מדונה (צילום: אורי אקרמן)

בקומת הסוויטות בה תתארח הכוכבת, יתארח באותם ימים גם מעצב האופנה הצרפתי, ז'אן פול גוטייה.


(צילום: אורי אקרמן)

בסוויטה המלכותית של מלון דן תל אביב, בה תתארח הזמרת, התארחו בעבר מפורסמים רבים, בהם גם מיק ג'אגר ולהקת הרולינג סטונס, בריטני ספירס, להקת רובים ושושנים, ג'ון בון ג'ובי, ברברה סטרייסנד, ג'רי סיינפלד, אשטון קוצ'ר, ליאונרדו די קפריו, נטלי פורטמן, טום ג'ונס ועוד רבים. אחרי רשימה כזו אנחנו מקווים בשביל מדונה שהחליפו את המזרנים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE