הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן "לא רק בלונדינית": סייעה לשחרר 17 אסירים בתוך 90 יום
הקרדשיאנית שיתפה במדיה החברתית פרטים על המימון שנתנה לתכנית שהשיקה עורכת הדין שלה, "90 ימי חופש", והיא חוגגת בכל פעם שאחד האסירים בתכנית מקבל הקלה בעונש

קים קרדשיאן סייעה לשחרר 17 אסירים מהכלא בתוך 90 יום, לאחר שלא זכו למשפט הוגן וקיבלו עונשים כבדים. עורכת הדין של כוכבת הריאליטי, בריטני קיי בראנט, השיקה את תכנית "90 ימי החופש", במסגרתה היא מסייעת לאסירים בעוד שקרדשיאן מממנת את ההליכים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מדיווחים שונים עולה, כי קרדשיאן משלמת את החשבונות המאפשרים לבראנט ולצוות שלה לעבוד על המקרים. הקרדשיאנית תיעדה במדיה החברתית את הקשר שלה לקמפיין וחוגגת בכל פעם שאחד האסירים מקבל הקלה בעונש.

מוקדם יותר השבוע, חשפה קרדשיאן, כי היא סייעה לאסיר המכונה "ג'פרי במיאמי" שהוכנס לכלא ל-22 שנות מאסר בגין עבירת סמים בדרגה נמוכה. "עשינו את זה שוב. היתה שיחה טובה ביותר בין המשפחה היפה הזו לבין עורכת הדין שלי, שזכתה לשחרר את ג'פרי במיאמי, שהיה בכלא במשך 22 שנה בגין עבירת סמים בדרגה נמוכה. הוא היה אסיר יותר מדי זמן, אך אני מרגישה שמחה גדולה לממן את עבודת הצלת החיים", כך קרדשיאן.



החדשות האלה מגיעות לאחר שקרדשיאן סיפרה שהיא לומדת משפטים ומתכננת להיות עורכת דין בעצמה. היא החלה בארבע שנות התמחות במשרד עורכי דין ידוע בסן פרנסיסקו וצפויה לגשת למבחני עריכת הדין בשנת 2022.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE