הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך הציפו רוקח והעוזרת שלו את ניו יורק באופיואידים
לא ברור עדיין איך השיגו השניים את פנקסי המרשמים של שני רופאים, אולם על פי החשד הם זייפו את חתימות הדוקטורים ומילאו "מרשמים" מזויפים בשווי מאות אלפי דולר בשנה

רוקח וטכנאית רוקחות מרובע קווינס בניו יורק נעצרו היום (שלישי) והואשמו בשימוש במרשמים מזויפים כדי לגנוב גלולות של משכך הכאבים אוקסיקודון בשווי מיליוני דולרים מבית המרקחת ברובע בו עבדו. הרוקח ויקטור לה-פרלה והטכנאית ביאנקה מרטינז קשרו למלא מאות מרשמים מזויפים לגלולות אוקסיקודון של 30 מ"ג, וכן מכרו גלולות נוספות בבקבוקים ללא תווית וללא מרשם כלשהו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מילאתם אצלם פעם מרשם בשדרות ג'מייקה? אז על פי החשד, הם לא הסתפקו בפרנסה של מרשמים אמיתיים (צילום: אלק טבק, ניו יורק דיילי ניוז)

 

לדברי התובעת המיוחדת לתיקי סמים, ברידג'ט ברנן, שותף חיצוני ואחרים שילמו להם במזומן עבור הגלולות, ומכרו אותן מחדש בשוק השחור. השניים עבדו יחד בבית המרקחת "דייל" בשדרות ג'מייקה, ושניהם כפרו באשמה.

"היא לא רושמת גלולות", אמר עורך דינה של מרטינז, לאנס לזארו. "היא לא מחלקת את הגלולות. היא רק רושמת את זה במחשב". השופטת אן שרצר קבעה ללה-פרלה דמי ערבות של 250 אלף דולר, ולמרטינז ערבות של 50 אלף דולר.

בין המרשמים המזויפים שמילאו השניים לכאורה היו כאלה של שני רופאיהם שפנקסי המרשמים שלהם נגנבו וחתימותיהם זויפו. החוקרים קבעו כי קרוב ל-158 אלף כדורי 30 מ"ג של אוקסיקודון חולקו כתוצאה מן המרשמים המזויפים של השניים - סמים בשווי של עד ארבעה מיליון דולר ברחוב.

 

בנוסף למרשמים המזויפים, השניים מכרו גם אוקסיקודון "בתפזורת", בצנצנות לא מסומנות (אילוסטרציה: Shutterstock.com)

 

חוקרי הרשות הפדרלית לאכיפת חוקי סמים חיפשו בבית המרקחת ובביתו של לה פרלה בלונג איילנד, שם מצאו 186,500 דולר, בחלקם על שולחן ליד המיטה ובחלקם בכספת. הרוקח החשוד תיעד את תשלומי המזומן הפליליים בטלפונו - הקלטות שפירטו למעלה מ-300 אלף דולר במכירות של אוקסיקודון במרשמים מזויפים ב-2017 לבדה.

"הצפת השוק השחור בחומר ממכר ביותר בשווי מיליוני דולרים זה משהו שלמדנו לצפות לו מקרלי סמים בינלאומיים", אמרה ברנן בהודעה. "אולם כתב האישום היום מוכיח שרוקח אחד, בצוותא עם העוזרת שלו, יכול לגרום לבדו לנזק דומה". לה-פרלה בן ה-64, תושב פליינוויו, ומרטינז בת ה-33, תושבת ברוקלין, הואשמו בקשירת קשר, החזקה פלילית בחומר מבוקר והחזקה פלילית במסמך מזויף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE