הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: שוטרים חקרו סטנדאפיסט בגלל בדיחה חסרת טעם
אחמד אחמד, קומיקאי מצרי שבא להופיע בפלורידה מצא עצמו עונה לשאלות השוטרים בגלל שמישהו "הרגיש לא בנוח" עם הבדיחה שלו על טרור

סטנדאפיסט מצרי-אמריקני מצא את עצמו מול שוטרים בפלורידה בעקבות בדיחה שכנראה לא הצחיקה את כל מי ששמע אותה. הקומיקאי אחמד אחמד, 48, סיפר בדיחה על סטריאוטיפים וצחק על בני עמו. "יש כאן אנשים מהמזרח התיכון?" שאל אחמד. לאחר שכמה צופים מחאו כפיים, הוא הוסיף "טוב, מספיק רק אחד מאיתנו - אבל ברצינות, סגרו את הדלתות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא כולם אהבו את הבדיחה (צילום: Shutterstock)

לא כולם צחקו מהבדיחה על טרוריסטים, ולמחרת התקשר אחד מהצופים במופע אל משטרת מחוז קולייר בטענה ש"בדיחה חסרת טעם" גרמה לו לחוש "חוסר נוחות". על פי המשטרה, האיש סיפר למוקדנית כי "ישנו קומקאי, קוראים לו אחמד אחמד והוא, את יודעת, מזרח תיכוני". המתקשר סירב למסור את שמו, והוסיף כי אחמד אמר לקהל "אנחנו יכולים לארגן לעצמנו ארגון טרור קטן". מסתבר שאותו צופה "לא אהב את זה בכלל".

"פשוט הרגשתי שזה נורא. אשתי ואני הבטנו אחד על השניה והרגשנו ממש חוסר נוחות", הוסיף המתלונן.

שני שוטרים נשלחו אל מועדון הסטנדאפ ותשאלו את אחמד אחמד לפני שעלה להופיע שוב. "מנהל המועדון בא אלי עם מבט מבויש בעיניים", סיפר אחמד, "חשבתי שמדובר בבדיחה. חשבתי שאולי יש כאן מצלמות נסתרות ועוד מעט אשטון קוצ'ר יקפוץ ויגיד ‘You’re punk’d!’”

לדבריו, השוטרים שאלו אותו כמה שאלות ולאחר מכן הניחו לו לנפשו. "הם היו מאוד נחמדים", אמר אחמד, "הם אמרו לי 'אל תשנה את הבדיחות שלך'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE