הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"יתכן והיא לא תופיע שוב": כך המנהל אישי של בריטני ספירס
"אני כאן בשבילה כשהיא רוצה לעבוד. ואם היא אי פעם רוצה לעבוד שוב, אני כאן על מנת לומר לה אם זה רעיון טוב או גרוע", כך לארי רודולף

מדיווחים שמתפרסמים בשעות האחרונות עולה, כי בריטני ספירס לא נמצאת במצב נפשי או פיזי על מנת לחדש את החזרות שלה לקראת סדרת המופעים שהיו אמורים להתקיים בלאס וגאס החל בחודש פברואר האחרון. המנהל האישי של ספירס, לארי רודולף, אמר לכלי התקשורת, "כאדם שמנהל את הקריירה שלה, על סמך מידע שנמסר לי ולכל אנשי המקצוע שעובדים איתה, מהפרטים שאספתי זה ברור לי שהיא לא צריכה לשוב להופיע בווגאס, לא בעתיד הקרוב ואולי אף פעם".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




רודולף לא מעורב באפוטרופסות של בריטני ומעולם לא היה. הוא מקבל מידע רפואי שמשפיע ישירות על הקריירה שלה. הוא סיפר שהכוכבת היתה בשני שליש הדרך לשוב לחדש את החזרות, כשאביה חלה בסוף השנה שעברה. כפי שרודולף ניסח זאת, "זו היתה סערה שלמה. היינו צריכים לבטל את ההופעות שלה בגלל שהתרופות שלה הפסיקו לעבוד והיא היתה מוטרדת מהמחלה של אביה".

סדרת ההופעות שהיתה אמורה להתחיל ב-13 בפברואר הוקפאה לעת עתה. רודולף אמר, שספירס החליטה תמיד אם היא רצתה לעבוד ואם לא, "בקיץ שעבר, כשהיא רצתה לצאת לסיבוב הופעות, היא התקשרה אלי כל יום. היא התרגשה. כעת היא לא התקשרה אלי כמה חודשים. ברור שהיא לא רוצה להופיע עכשיו".



באשר לעתיד אמר רודולף, "אני לא רוצה שהיא תעבוד שוב עד שהיה תהיה מוכנה פיזית ונפשית ועד שהיא תהיה מלאת תשוקה. אם התקופה לא תגיע שוב אז היא לא תגיע. אין לי שום רצון או יכולת לגרום לה לעבוד שוב. בריטני לא חוזרת לווגאס לסיבוב הופעות נוסף... היא לא תופיע שם ויתכן והיא לא תופיע שם שוב אף פעם. אני כאן בשבילה כשהיא רוצה לעבוד. ואם היא אי פעם רוצה לעבוד שוב, אני כאן על מנת לומר לה אם זה רעיון טוב או גרוע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE