הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוחר סמים או איש עסקים: מיליארדר יווני נתפס בקריביים כשבמטוסו נמצא קנאביס בשווי של 1.3 מיליון דולר
המיליארדר, שצפוי לרשת את החברה שמחזיקה בקוקה קולה אירופה, טוען כי מדובר בחלק ממיזם חדש שהוא עובד עליו. במטוסו נמצאו עוד זרעים ומוצרים נוספים

מיליארדר יווני, ויורש של אימפריית קוקה קולה נעצר באיים הקריביים לאחר שבמטוסו הפרטי נמצא קנאביס בשווי של יותר מ-1.3 מיליון דולר. אלקיביאדס "אלקי" דיוויד, 50, נעצר על ידי היחידה נגד סמים בנמל התעופה הבינלאומי רוברט ל. בראדשו לאחר שרשויות המכס מצאו במטוסו כ-5,000 שתילי קנאביס בנוסף לזרעים ומוצרים נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יותר מ-5,000 שתילים נמצאו במטוס (צילום: Shutterstock)

דיוויד הואשם בניסיון למכור סמים, באחזקת ויבוא סמים אסורים. כך הודיעו גורמים רשמיים מטעם המשטרה המקומית. לדבריו של המיליארדר היווני, מדובר בשתילים של המפ בלבד, והם קשורים למיזם קנאביס חדש וחוקי באזור. בחודש אפריל הודיע דיוויד, יחד עם יורש נוסף בשם צ'ייס ארגן, כי הם מתכננים להיכנס לעסקי הקנאביס במזרח האיים הקריביים.

השניים תכננו לרכוש קרקע חקלאית ולחבור לחקלאים מקומיים כדי להקים קואופרטיב כמו אלה בשוויץ. הם הודיעו כי בכוונתם להוסיף אלפי מקומות עבודה ולטפח את מסורת הרסטפארי הנפוצה באזור. גורמים מטעם השניים כבר נפגשו עם גורמים עסקיים וגורמים בממשלות האזור.

דיוויד הוא היורש של קבוצת Leventis-David שמחזיקה ברוב המניות של קוקה הלניק, חברת הבקבוקים הגדולה באירופה. משפחת לנטיס שווה היום יותר מ-388 מיליון דולר, ועל פי ההערכות, הונו האישי של דייוויד מוערך ב-2.8 מיליארד דולר. דיוויד שוחרר לאחר ששילם ערבות בגובה של 30 אלף דולר במזומן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE