הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולמרט הודיעה על שדרוג שירות המשלוחים ל-220,000 מוצרים פופולריים
מהתחרות הזאת הצרכנים יכולים רק להרוויח, ומהר. הציפיות של הלקוחות רק עולות ועולות, ורשתות הענק מנסות לעמוד בהן. הצעד צפוי להפעיל לחץ על המתחרות

וולמרט משיקה שירות משלוחים בתוך יום עבור המוצרים הפופולריים שלה - תוך שהיא מנסה לנגוס בשוק המשלוחים של ענקית הקניות אמזון. הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר הודיעה השבוע כי היא משדרגת את רשת מרכזי ההפצה למערכת הקניות ברשת כדי לאפשר את השינוי הזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר לא נצטרך להגיע לסניפים. וולמרט (צילום: Shutterstock)

שירות המשלוחים ליום המחרת יכלול 220 אלף מוצרים פופולריים ברשת, החל מחיתולים, דרך מוצרי מזון ועד צעצועים ואלקטרוניקה. מדובר בכמעט פי שניים מכמות המוצרים שהרשת מציגה בסניפים שלה.

שירות המשלוח בתוך יום, שיחייב מהלקוחות לערוך קניות בסכום של יותר מ-35 דולרים, יהיה זמין בפיניקס, באריזונה ובלאס וגאס ביום שלישי. בימים הקרובים, השירות יתרחב לדרום קליפורניה. הרשת מתכננת להרחיב את השירות ל-75 אחוזים מאוכלוסיית ארצות הברית עד סוף השנה. החברה גם מתכננת להוסיף עוד אלפי מוצרים לשירות.

ההודעה על השירות החדש מפורסמת רק כשבועיים אחרי שענקית המכירות ברשת אמזון הודיעה כי היא משדרגת את שירות המשלוח החינמי שלה לחברי שירות Prime שמשלמים 119 דולר בשנה למשלוח בתוך יום אחד בלבד. אמזון לא הודיעה מתי השינוי הזה יתרחש, אך היא כבר מציעה שירות משלוחים בתוך יום בכמה איזורים.

וולמרט הודיעה כי שירות המשלוחים החדשים נמצא בתכנון כבר זמן מה. "הציפיות של הלקוחות ממשיכות לעלות", אמר מארק לור, מנכ"ל חטיבת המסחר המקוון של וולמרט, "אנחנו מנסים לעמוד בהן".

הצעד צפוי להפעיל לחץ על היריבות השונות של החברה, שמשקיעות כבר היום מיליוני דולרים כדי לקצר את זמן המשלוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE