הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טנסי: נידון למוות ויתר על הסעודה האחרונה והעדיף לתרום אותה לדיירי רחוב
דון ג'ונסון צפוי לקבל היום את זריקת המוות, בעקבות רצח אישתו בשנת 1984. הוא קיבל את ההחלטה לתרום את הארוחה בעקבות חברו, שעשה מעשה דומה. בפעם הקודמת - המדינה לא ביצעה את הבקשה המיוחדת

דון ג'ונסון, עבריין נידון למוות מטנסי, ביקש לוותר על סעודתו האחרונה לפני הוצאתו להורג היום (חמישי), והעדיף לתרום אותה למחוסרי דיור. מחלקת הכליאה של טנסי הודיע כי ג'ונסון סירב למנות המיוחדות שמוצעות לנידונים למוות רגע לפני הזריקה, ובחר לאכול ארוחה רגילה, שלה זוכים שאר האסירים במתקן האבטחה המקסימלי ריברבנד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא ברור אם בקשתו האחרונה תתמלא. דון ג'ונסון (צילום: מחלקת הענישה של טנסי)

הסנגורית הציבורית קלי הנרי סיפרה כי ג'ונסון קיבל את ההחלטה לתרום את הסעודה האחרונה שלו בהשראת חברו, פיליפ וורקמן, שביקש שהפיצה הצמחונית שלו תישלח לדייר רחוב - במקום לתאו. על פי הדיווח, בקשתו של וורקמן לא מולאה.

"מר ג'ונסון מבין שהארוחה בשווי 20 דולר לא יכולה להאכיל הרבה דיירי רחוב", אמרה הנרי, "הבקשה שלו היא שהארוחה שלו תגיע לדייר רחוב". ג'ונסון, בן 68, יוצא היום להורג לאחר שבשנת 1984 רצח את אישתו, קוני ג'ונסון.

כמה מנהיגים דתיים, כולל ראש הכנסייה בה היה חבר ג'ונסון, פנו למושל טנסי, ביל לי, בקריאה לחון את הנידון למוות. לדבריהם, בזמן שהותו בכלא הוא עבר שינוי דתי וכעת הוא משמש כומר לאסירים אחרים. ביום שלישי הודיע לי כי הוא מסרב להעניק חנינה לג'ונסון.

"לאחר בחינה מדוקדקת של בקשת החנינה של דון ג'ונסון, ולאחר בחינת המקרה, החלטתי להשאיר את גזר הדין על כנו ולא להתערב בהחלטת בית המשפט", אמר לי. ב-24 השעות שלפני ההוצאה להורג, ג'ונסון, כמו כל נידון למוות שמגיע לרגע האמת, הועבר לתא מיוחד הצמוד לתא ההוצאה להורג, שם הוא נמצא תחת השגחה צמודה ועם ביקורים מעטים.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE