הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עפה על המיליון: כך חצתה מכונית הונדה את מחסום המיילג'
"היא הייתה פנטסטית וכעת מוכנה לפרוש לגמלאות", במילים אלו הספיד מכונאי רכב לשעבר את מכונית ההונדה אקורד שלו והסביר כיצד בתחזוק נכון גם אחרים יוכלו להגיע לאותו הישג

מכונאי רכב לשעבר מצפון קרוליינה הוכיח כי שמירה ותחזוקה נכונה על מכוניתך משתלמת בטווח הארוך- טווח מיליון המייל למען הדיוק. דקסטר מילס, המתגורר באזור דוראהם, העלה לאחרונה את "פוסט המיליון" לאחר שלדבריו בחודש פברואר מכוניתו מדגם הונדה אקורד מודל 2000 חצתה את מחסום שש הספרות על צג לוח המכוונים וכעת כתב כי "היא מוכנה לפרוש לגמלאות". הוא הוסיף כי החליף את מנוע המכונית לפחות פעמיים, אך במקביל דאג להקפיד על טיפולים שגרתיים כמו החלפת שמנים ופילטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צג לוח המכוונים של מכונית ההונדה. ( פייסבוק)

החודש הוא החליט "לכבד" את החלטתה של מכוניתו ולהפסיק לנהוג בה למרות שהוא סבור שהיא עדיין מסוגלת לנסוע והוא עדיין לא משוכנע מה לעשות עימה מעכשיו. בפוסט ההספד סיפר מילס כי "המכונית הזאת הייתה פנסטית. כשעבדתי כמכונאי רכב תמיד צחקתי עם עמיתי לעבודה שלמכוניות יש אישיות משלהן, והנה ברגע שמכוניתי חצתה את קו מיליון המייל, לפתע נדלקה נורת טיפול שמעולם לא דלקה קודם לכן. הבדיקה שערכתי לאחר מכן לא העלתה שום בעיה אבל אני חושב שהבנתי את המסר" סיכם בחיוך.

עצה אחת שמילס ביקש להעביר לבעלי מכוניות המעוניינים לשחזר את ההישג- לעקוב אחר הנחיות ספר הרכב, להקפיד להשתמש בפילטרים איכותיים ולתדלק בדלק מאיכות אוקטן גבוהה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE