הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאמן פוטבול הציל את בית הספר מטבח
יש שאומרים שרק בחור טוב עם נשק יעצור בחור רע עם נשק, אבל כשאתה כוכב פוטבול לפעמים זה אחרת. קינון לואו השתמש בכישורי המשחק, הטיח את התלמיד החמוש לרצפה ומנע אסון עוד בטרם הופיעו השוטרים

כשתלמיד חמוש נכנס לבית ספר תיכון במדינת אורגון אמש (שישי), מיהר מאמן הפוטבול לפעול - באמצעות הכישורים שהקנה לו המשחק לו הקדיש את חייו. האיש עם המשרוקית וכובע המצחיה תיקל את החשוד והטיח אותו לקרקע בטרם הספיק לפגוע באיש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא נהיה שחקן מקצועני, אבל נשאר כוכב. קינון לואו (צילום: סן פרנסיסקו פורטי ניינרס)

 

החשוד, שלבש מעיל גשם שחור ונשא רובה ציד, נכנס לכיתה בבית הספר התיכון פארקרוז שבפורטלנד, בכוונה להמטיר אש קליעים ומוות על חבריו לכיתה. אולם קינון לואו, אחד משחקני התיכונים והמכללות המפורסמים ביותר שהעמידה המדינה הצפון-מערבית בעשורים האחרונים, ניטרל אותו כאמור בטרם הוציא את זממו לפועל.

"אני פשוט מאושר שכולם בסדר", אמר קינון לאתר ה"אורגוניאן". "אני שמח שיכולתי להיות שם בשביל הילדים והקהילה". הרשויות עדיין חוקרות את המקרה ובודקות אם התלמיד שרצה להיות רוצח הספיק לפלוט יריות כלשהן.

מאחד ההורים של התלמיד נמסר לאתר כי התלמיד הביא את הנשק לבית הספר בכוונה להתאבד. אלכסה פופ, תלמידה בכיתה, אמרה כי חברה לספסל הלימודים לא כיוון את הנשק לעבר איש בטרם תוקל ונשקו נפרק מעליו. במכתב ששלח מנהל בית הספר למשפחות התלמידים נאמר כי שני בני נוער הלומדים בבית הספר התריעו בפני איש צוות על "התנהגות מדאיגה" מצד התלמיד החמוש.

 

 

 

"אנחנו נספק ייעוץ ותמיכה מוגברים לתלמידים ולאנשי הסגל בבית הספר לאורך השבוע הקרוב", אמר המנהל. "בנוסף, תהיה נוכחות אבטחה מוגברת כדי לספק תחושת נוחות לכל תלמידינו". הסמל בראד יאקטוס ממשטרת פורטלנד מסר כי במקום נמצא כלי ירי וכי התלמידים פונו לבניין חטיבת הביניים בזמן שהחקירה התנהלה. שמו של התלמיד החשוד לא פורסם ולא נמסר מניע אפשרי למעשה.

התוצאה היתה "התרחיש הטוב ביותר שאפשרי, ללא ספק", אמר יאקטוס. "חבר הסגל עשה עבודה מצוינת לכל הדעות ושוטרינו הגיעו תוך דקות ונכנסו ישר פנימה". לואו, שהיה התופס הכוכב של אוניברסיטת אורגון בין 2011-2014 ׁ(אז היו "הברווזים" אחת הקבוצות הטובות בארה"ב) משמש גם כמאבטח וכמאמן האתלטיקה הראשי.

לפני כן הוכתר כשחקן ההגנה של השנה בליגת התיכונים של אורגון שם שיחק גם בהתקפה וגם בהגנה, במדי התיכון הישועי של פורטלנד. בנוסף למעלליו על מגרש הפוטבול, הוא היה גם אצן מצטיין. לאחר לימודיו במכללה עבד לואו כמנתח התקפי עבור הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס והפילדלפיה איגלס מליגת ה-NFL המקצוענית. אשתקד מונה למאמן ומאבטח בתיכון פארקרוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE