הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסתבך סדרתי: ג'סטין ביבר מואשם בהרס קניון באיסלנד. רגע, מה?
כנראה שהמאבק בבעיות בריאותו הנפשית וההתמודדות עם המהמורות בנישואים להיילי בולדווין לא מספיקים לזמר והוא זקוק לאתגרים מדאיגים נוספים

העדכון הבא מיועד למי מבינכם שמודאגים ממצב הטבע באיסלנד או ממצבו הנפשי של ג'סטין ביבר. מסתבר שקניון Fjaðrárgljúfur באיסלנד נסגר לאחרונה ויש מי שטוענים שזה בגלל ביבר. כנראה שהזמר, שנאבק בבעיות בריאות הנפש שלו, מחפש אתגרים נוספים להתמודד עמם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מהדיווחים עולה, כי בעונה האחרונה של "משחקי הכס" מופיעים כמה נקודות נוף שצולמו בקניון, לכן תיירים רבים רוצים לבקר בו. במילים אחרות, האתר הפך לפופולרי מאוד ויתכן שלא נכון להאשים את ביבר בלבד.

בכל מקרה, יש מי שמאשימים את ביבר בהתדרדרות מצבו של הקניון האיסלנדי. בשנת 2015, צילם ביבר את הקליפ לשיר שלו “I’ll See You” על רקע נופיו של הקניון. הנה כאן:



בשבוע שעבר, הודיע נציג מהסוכנות להגנת הסביבה באיסלנד, כי הקליפ של ביבר הוא הסיבה לזרימת התיירים הרבים אל הקניון, שהיה ידוע פחות בעבר.

מדיווחים שפורסמו ב-Lonely Planet עולה, כי התיירים הרבים גורמים להרס של הצמחייה העדינה באזור. המצב אילץ את הרשויות המקומיות לסגור את הקניון עד יוני, בתקווה שהשבילים והצמחייה ישתקמו לאחר הקלה מסוימת בעומס תנועת המבקרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE