הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיקגו: חשד לפשעי שנאה נגד בתי כנסת
ניסיונות הצתה של בית כנסת והשחתת כלי רכב שעמדו מחוץ לבית כנסת אחר הובילו את סגן מפקח המשטרה להורות על מתן "תשומת לב מיוחדת" לבתי כנסת, בתי ספר יהודיים ובתי עסק בבעלות יהודית

חשד לפשעי שנאה בשיקגו: המשטרה חוקרת ניסיונות להצית בית כנסת במרכז העיר. במקביל, בצפון העיר, נופצו שמשות כלי רכב שחנו מחוץ לבית כנסת, כך מדווחת סוכנות החדשות היהודית JTA.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שרידי בקבוקי תבערה נמצאו מחוץ למבנה. בית הכנסת "אנשי שלום בני ישראל" (צילום מתוך הפליקר של ברול לייקר)

מצלמות אבטחה מחוץ לבית הכנסת "אנשי שלום בני ישראל" שבשכונת לייקוויו תיעדו את ניסיונות ההצתה שאירעו במוצאי שבת האחרונה. שרידי בקבוקי תבערה נמצאו מחוץ למבנה, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. המשטרה דיווחה כי זיהתה שני חשודים.

רב הקהילה דיוויד וולקנפלד כתב לחברים: "מישהו ניסה לחלל את המקום המקודש שמשרת כלב הפועם של קהילתנו התוססת. תגובתנו חייבת להיות להקדיש את עצמנו מחדש לכבד את קדושת בית הכנסת שלנו. נחגוג את שבת כקהילה, וננצל הזדמנויות אחרות כדי להשתתף בתפילה במהלך השבוע. נעמוד יחד ונתמוך אחד בשני כאשר אנחנו מפחדים או זקוקים לעזרה".

בתקרית הנוספת, הושחתו אתמול כלי רכב שחנו מחוץ לבית כנסת באזור רוג'רס פארק מערב, ושמשותיהם נופצו. סגן מפקח המשטרה המקומית אנתוני ריצ'י הורה להעניק "תשומת לב מיוחדת" לבתי כנסת, בתי ספר יהודיים ועסקים בבעלות יהודית בזמן שפשעים אלה נחקרים, כך הודיע אתמול (ראשון) דובר המשטרה אנתוני גוליילמי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE