הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיליון דולר לכל שנת נישואים: מדוע הסכם הממון של קים קרדשיאן וקניה ווסט נראה כעת חסר ערך?
אם היא מקבלת מיליון דולר על פוסט באינסטוש היא כבר לא צריכה לחכות שנת נישואים שלמה על מנת לקבל את אותו סכום...

כשכוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, והראפר, קניה ווסט, החליטו להתחתן הסכם ממון נראה הכרחי. בזמן החתונה ווסט היה ראפר בקנה מידה עולמי וקרדשיאן כיכבה בתכנית ריאליטי עם כמה מהלכים מפוקפקים שהביאו לה תהילה, בהם גם נישואים שנמשכו 72 יום לכריס האמפריס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ווסט נכנס למערכת היחסים הזו עם מעמד גבוה והון של 100 מיליון דולר. לכן הוא רצה הסכם ממון עם אשתו לעתיד, על מנת שתהיה לו מעט הגנה. אך בקיץ שלאחר מכן נולדה להם בתם הראשונה, נורת'. אחד הסעיפים בהסכם אומר שקרדשיאן מקבלת מיליון דולר עבור כל שנה שהם נשואים במהלך עשר השנים הראשונות של נישואיהם.

ההון של קים נאמד אז על כשליש מזה של ווסט, עם 30 מיליון דולר. באותה תקופה דווח כי החתימה על הסכם הממון היה קל מאוד ונטול דרמה. "קניה אפילו לא חשב שהם צריכים הסכם והיה מוכן לתת לקים גישה לכל הנכסים הפיננסיים שלו. כן, הוא אוהב אותה מאוד", כך דווח אז.

במקביל דווח, ש"קים מאוהבת בקניה עד מעל לראש ויודעת שזה לנצח. למרות שהיתה נשואה פעמיים קודם לכן, היא מתנהלת בנישואים האלה כאילו היו הראשונים והיחידים שלה". אך התנאים השתנו עכשיו.



הרווחים של כוכבת הריאליטי הרקיעו שחקים וככל הנראה עולים על אלה של בעלה. הסכומים שהוזכרו בהסכם הממון נראים כמו כסף קטן עבור קרדשיאן, שיכולה לקבל מיליון דולר על פוסט באינסטגרם. על פי נתונים עליהם דיווח מגזין פורבס, שוויה של קרדשיאן מוערך כיום ביותר מ-350 מיליון דולר.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE