הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זו לא הפעם הראשונה שמערכת היחסים הזו חווה קשיים: קנדל ג'נר ובן סימונס נפרדו
בין הפוסטים של ג'נר באינסטוש שרמזו על המצב אפשר למצוא גם את השיר החדש “I Don’t Love You Anymore”, של הראפר Tyler the Creator. אממ... אז זהו?

הדוגמנית בת למשפחת הריאליטי המפורסמת בעולם, קנדל ג'נר, וכוכב ה-NBA, בן סימונס, נפרדו. מדיווחים ראשונים עולה, כי כתבת השער על ג'נר, שהיתה אמורה להתפרסם במגזין ווג אוסטרליה בוטלה, לאחר שבראיון עמה היא דברה על נישואים פוטנציאליים לסימונס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אולי. בהחלט לא עכשיו, אך אולי יום אחד". בינתיים נצפה סימונס מבלה עם חברים בחגיגת יום הולדת של חבר, שנערכה במלון הארד רוק, באטלנטיק סיטי, ניו ג'רזי. מקור סיפר, שבין חברי הקבוצה נפוצה השמועה שהוא וג'נר נפרדו בשבוע שעבר.

מקור נוסף שהכיר את בני הזוג סיפר שהם נפרדו.

מה שהצית את השמועות עוד יותר היה פוסטים שונים שהעלתה ג'נר לאינסטגרם, בהם השיר החדש של Tyler the Creator, “I Don’t Love You Anymore”, כמו גם מילים לשיר אחר של הראפר, “Puppet”, בו נאמר "אני רוצה להתקשר אליך ולדבר".



מקורות מסרו שבחבורה של סימונס היתה גם בחורה "ברונטית גבוהה וסופר סקסית". עם זאת, המקור הוסיף "בן היה במרכז של תא ישיבה ליד הבמה במועדון, אך כשבנות חשופות חזה הגיעו לשם הוא אמר לאנשי הביטחון לשלוח אותן משם".

ג'נר וסימונס התחילו לצאת בחודש מארס של השנה שעברה. זו לא הפעם הראשונה שמערכת היחסים שלהם נתקלת בקשיים. בסתיו האחרון נראתה ג'נר כשהיא מתגפפת עם אחיה של ג'יג'י חדיד, אנואר חדיד.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE