הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתר חדש מציע יעוץ פסיכולוגי למתקשים להיפרד מ"משחקי הכס"
ימים בודדים לאחר שידור פרק הסיום של סדרת הפנטזי של רשת HBO, האתר בארק השיק שירות שיאפשר לצופים להתלונן, לשאול שאלות או סתם לדבר עם "מומחה". עלות השירות? 25 דולר בעבור חצי שעה

בשמונה השנים האחרונות, הסדרה "משחקי הכס" הצליחה למשוך את תשומת לבם של מיליוני ברחבי העולם, תוך כדי שהיא גורמת ללא מעט חרדה בעבור הצופים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך פרק הסיום של "משחקי הכס" (צילום: HBO)

 

השבוע, לאחר ציפיה רבה, הסתיימה הסדרה והפרק האחרון שודר. כעת, כדי להתמודד עם ה"אבל" של הצופים, האתר Bark.com מציע "טיפול מנחה" בעבור אותם צופים הדוקים.

זו לא תהיה הגזמה לומר שהסדרה השפיעה רבות על צופיה ברחבי העולם. העונה השמינית והאחרונה הביאה לממוצע של 43 מיליון צופים בכל פרק, יותר מפי חמישה מאוכלוסיית ישראל. יתרה מכך, סקר שנערך לאחרונה מצא שמעל ל-27 מיליון בני אדם ברחבי העולם תכננו שלא להגיע ללימודים ביום שני האחרון (יום לאחר שידור פרק הסיום).

על פי האתר, "היועצים יאזינו בקשב לצופים העוברים את תהליך האבל על סיום הסדרה, ויסכימו לדון בכל נושא מההחלטות שהתקבלו ע"י כותבי הסדרה ועד לתפניות השונות בעלילה. הם יסייעו במגוון הרגשות, מכעס ותסכול ועד לצער ויגון", נכתב באתר.

ניתן לקבוע תור של חצי שעה בעלות של 25 דולר, או לחילופין להזמין תור של שעה בעבור 50 דולר. "הכי חשוב, היועצים יסייעו לצופים לסיים קרוב לעשור של אהדה לסדרה וצפייה הדוקה", נכתב באתר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE