הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגיפת סגירת החנויות נמשכת: Dressbarn תסגור את כל סניפיה
"הרשת לא פועלת ברמת רווח מספיקה בסביבה הקמעונאית של ימינו", הודיע בכיר בחברה. נשים שמעוניינות להמשיך ולקנות, יוכלו לעשות זאת באתר האינטרנט

חברת Ascena Retail Group, שמחזיקה ברשת בגדי הנשים Dressbarn הודיעה אתמול (שני) כי היא סוגרת את כל 650 החנויות של הרשת. "במשך יותר מ-50 שנה, Dressbarn שירת את הצרכים האופנתיים של נשים, ואנחנו מודים לכל השותפים הנאמנים שלנו על המחויבות שלהם לרשת, וללקוחות המוערכות שלנו. זו הייתה החלטה קשה, אך הכרחית, מכיוון שהרשת לא פועלת ברמת רווח מספיקה בסביבה הקמעונאית של ימינו", אמר סטיבן טיילר, סמנכ"ל הכספים של הרשת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד הסניפים שייסגרו, אך לא ברור מתי (צילום: Shutterstock)

החברה לא פרסמה לוח זמנים לסגירת מאות הסניפים, אך ציינה כי ניתן יהיה להמשיך ולרכוש את מוצרי הרשת באינטרנט. בשלב זה לא נעשו שינויים במדיניות ההחזרים וכרטיסי המתנה.

"במהלך תהליך הסגירה, נמשיך לספק ללקוחות שלנו את אותה חוויה מעולה - גם בחנויות הפיזיות וגם ברשת, ונציע להם מוצרים שווים יותר. נפעל יחד כדי לסייע לשותפים שלנו במהלך ונשמור על יחסים תקינים עם הספקים, בעלי המניות ועוד", הוסיף טיילר.

חברת Ascena Retail Group היא הבעלים של Ann Taylor, LOFT, Lane Bryant, Catherines ו-Justice.

נראה כי מגיפת סגירת החנויות הפיזיות לא מתכוונת להפסיק. רק לפני כחודש וחצי הודיעה הקמעונאית הגדולה בעולם לתכשיטי יהלומים כי היא מתכננת לסגור עוד 150 סניפים השנה. גורמים בכירים בחברת Signet Jewelers, שמפעילה כ-3,300 חנויות בעיקר תחת המותגים Kay Jewelers, Zales, Jared The Galleria Of Jewelry ו-Piercing Pagoda הודיעו על הסגירה יחד עם הדיווח על ההכנסות הרבעוניות שלה.

בשנת הכספים האחרונה סגרה החברה 262 חנויות, מתוכם 232 בצפון אמריקה. המנכ"לית וירג'יניה ס. דרוסוס אמרה אתמול כי בשנת הפיננסים האחרונה החלה החברה את בתהליך שנועד לצמיחה עתידית. היא הוסיפה כי החברה התקדמה בכל הנוגע ליוזמות השונות, והגיעה לצמיחה של שתי ספרות ברכישות ברשת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE