הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוגסת בנתח השוק של נייקי: אדידס חשפה את נתוני הרבעון וחשפה מחסור מוצרים
חברת הביגוד הגרמנית הימרה על שלושה שווקים: סין, צפ' אמריקה והאינטרנט. על פי הדו"ח הרבעוני, נראה שהיא הימרה נכון. בסין נרשמה עלייה של 40% במכירות המקוונות -16% במכירות הכלליות. גם בארה"ב הנתונים מרשימים והחברה גורמת לחשש בקרב מתחרותיה

אדידס, ענקית הביגוד וההנעלה, אינה מצליחה לעמוד בביקוש הרב למוצריה, כך הודיעה לאחרונה החברה הגרמנית. באופן מסוים, מדובר בבעיה חיובית, אך נכון לעכשיו ישנם מחסורים עצומים של סחורת החברה בחנויות בארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות הדגל של אדידס בעיר גואנגג'ואו שבסין (צילום: Shutterstock)

 

בשלושת החודשים הראשונים של השנה, המחסור הגביל את העלייה ברווחי החברה ל-4%, וראשי אדידס חוששים שהמחסור ימשיך להיפגע להשפיע על השורה התחתונה. לא ברור מה בדיוק הוביל למחסור במוצרי החברה, ונציגים של אדידס סירבו להתייחס לסוגייה בצורה מעמיקה.

ובכל זאת, משקיעי החברה שמחו מהביצועים בשלושת החודשים הראשונים של 2019. בשוק הסיני, אדידס רשמה עלייה של 40% במכירות המקוונות ו-16% בכלל המכירות במדינה, דבר שגרם לרווח התפעולי לזנק ב-17%. מניית החברה זינקה ב-6% בבורסה בפרנקפורט בעקבות הדיווח.

אומנם נרשמה ירידה במכירת מוצרי הכדורגל (דבר טבעי בשנה שלאחר המונדיאל), אך החברה כיסתה על כך עם נתוני מכירות מצוינים בנעליים ובבגדי האימון. לעומת זאת, חברת Reebok שנמצאת בבעלות של אדידס רשמה ירידה של 6% במכירות במהלך הרבעון הראשון של השנה.

כזכור, ב-2016 החלה אדידס בתוכנית השיקום שלה במסגרתה היא שמה לה למטרה למקסם את המכירות בסין ובצפון אמריקה, ובמקביל לטפח את אתר האינטרנט. נתוני הרבעון מצביעים על כך שהתוכנית הצליחה. בדומה לסין, גם בצפון אמריקה נרשמה גידול במכירות, ואדידס ממשיכה לנגוס מנתח השוק של נייקי ואנדר-ארמור.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE