הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבוכה לתיבת נוח: גשמים עזים גרמו לנזקים בשווי מיליון דולר
הנהלת פארק Ark Encounter בקנטקי, שמחזיקה ברפליקה של תיבת נוח התנ"כית, תובעת את חברות הביטוח בטענה שלא שילמו על התיקון. על פי התביעה, חברות הביטוח הסכימו לשלם רק סכום קטן מעלות התיקונים הכללית - מיליון דולר

הבעלים של "תיבת נוח", רפליקה ענקית של התיבה התנ"כית, תובעים את חברת הביטוח בטענה שהיא לא כיסתה את עלויות הנזק שנגרמו בשל הצפה. בעלי התיבה, בגודל של 510 רגל, טוענים כי הדרך אליה והגוף שלה נפגעו בשל מפולות בוץ שהתרחשו בעקבות הגשמים העזים של השנתיים האחרונות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התיבה נפגעה מהמים (צילום: Shutterstock)

לדברי התובעים, התיבה שרדה את הגשמים העזים, אך מפולות הבוץ הכריעו אותה וגרמו נזקים לדרך המובילה אליה - נזקים שתיקונם עלה מיליון דולר.

תנאי השטח הקשים הפכו את השימוש בתיבה הענקית למסוכן, כך על פי כתב התביעה שבו דורשים הבעלים פיצוי בגובה מיליון דולר על תיקון הנזקים. לטענתם, חברת הביטוח כיסתה רק חלק מעלות התיקונים. מאז מפולות הבוץ הקשים, הדרך אל תיבת העץ הענקית תוקנה והוחזרה לשימוש.

התובעים טוענים כי נציגי חמש חברות הביטוח המבטחות את הפארק אמרו להם להמשיך בתיקונים, אך היו מוכנים לשלם רק סכום קטן מתוך עלות התיקון, שעמדה כאמור על מיליון דולר.

התיבה הענקית נחשפה לציבור בשנת 2016, ומלאני את'ריג' מפארק Ark Encounter הבהירה ביום שישי כי הגשמים שפגעו בתיבה לא היו ברמה תנ"כית. "בניגוד לכמה מהדיווחים, הנזק שנגרם לתיבה לא נעשה בשל 'הצפות'". היא אישרה כי הנזק תוכן, וכי התיבה לא הייתה בסכנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE