הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירושלים עיר של ספר: הצטרפו למסע במקום בו הועלו על הכתב כמה מהרעיונות הנצחיים בעולם
בספרם, Jerusalem: City of a Book, מירב מק ובנימין באלינט לוקחים אתכם למסע שחושף את העיר באחת מגדולותיה, כמקום בו כמה מהרעיונות הנצחיים בעולם זכו לעלות על הכתב

אתם מוזמנים לחגוג את יום ירושלים במסע מרתק דרך הספריות הנסתרות העיר. שם הפכו כמה מהרעיונות הנצחיים ביותר בעולם לטקסטים כתובים. בספר שובה הלב הזה, “Jerusalem: City of the Book”, חוקרים מירב מק ובנימין בלינט את הספריות בבירת ישראל, על מנת לספר את סיפורה של העיר מנקודת מבט אחרת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הספר שראה אור לפני מספר ימים חושף את העיר כמקום בו חלק מהרעיונות הנצחיים ביותר בעולם הועלו על הכתב. למרות שהיו ידועים בכל העולם, סופרי ירושלים לא נחשבים לאסכולה מובהקת; הסיפורים שכתבו, כירושלמים, מעולם לא נטוו לנרטיב אחד. סיפורים מהעבר ומההווה לא שומרים על מורשת ספרותית ירושלמית אחידה.

באמצעות הצגתה של ירושלים כפי שדמיינו אותה הסופרים שחיו בה וכפי שהונחה על המדפים בין הספרים שנכתבו עליה מק ובאלינט מספרים את ההיסטוריה שלא נחשפה מעולם ואת האופן בו אנשי הספר אכלסו את העיר באמצעות טקסטים.



בידיהם, ירושלים עצמה מונחת; בין מזרח לבין מערב, בין עתיקות לבין מודרניות, בין אלימות לבין רחמים; העיר מתעוררת לחיים בין מבוכי הספריות. 

הוצאה: Yale University Press

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE