הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוועה במהלך הנופש בהוואי: תייר מקליפורניה נהרג מתקיפת כריש בחופי מאווי
מותו של תומס סמיליי, אופטימטריסט בן 65 שבילה עם רעייתו באתר התיירות הפופולארי, נקבע במקום על ידי כוחות ההצלה, זאת לאחר שגופו רוטש קשות בעקבות התקרית הקשה. זהו המקרה הראשון של תקיפה קטלנית באזור מאז שנת 2015

תושב קליפורניה כבן 65 אשר נפש עם רעייתו במאווי, האי השני בגודלו בהוואי, נמצא אמש ללא רוח לאחר שהותקף על ידי כריש במימי חוף פארק קאנפלי.

הוא חולץ מהמים כשהוא מחוסר הכרה, על ידי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ונאבקו על חייו אך כל ניסיונות ההחייאה עלו בתוהו. הדיווחים שעלו מזירת האירוע, תיארו תמונה קשה כתוצאה מתקיפת הכריש, שכן הקורבן נפגע קשות בביטנו וכף ידו ואף איבד את רגלו השמאלית. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניסיונות ההצלה בזירת האירוע. צילום: הטלוויזיה המקומית במאווי

במקביל, אנשי רשויות הטבע ביחד עם מצילים במקום, ניסו לאתר את הכריש התוקף, ניסיונות שהסתיימו ללא הצלחה. לדבריהם, מרבית הסיכויים שמדובר בכריש טיגרסי, השכיח באזור, שבשיאו יכול להגיע לאורך של יותר מ-5.5 מטר. יצויין כי ברחבי החופים נראו כעת מספר שלטי אזהרה מפני סכנת הכרישים.

 

סבירות גבוהה שמדובר בכריש מסוג טיגריסי. צילום אילוסטרציה: גטי 

הקורבן זוהה כתומס סמיליי, אופטימטריסט בן 65 שהתגורר בגרניט ביי, הסמוכה לסקרמנטו. בנוסף, נודע כי הוא שחה כ-60 יארד (55 מטר) מקו החוף כאשר אירעה תקיפת הכריש הקטלנית.

זהו המקרה הטרגי הראשון של תקיפת כריש בהוואי משנת 2015, אז נהרג צולל גם כן בחופי מאווי.

 

הקורבן: תומס סמיילי בן ה-65 שלא שרד את התקיפה הקשה. צילום: פייסבוק

במהלך כל השנה שעברה, אירעו 66 מקרי תקיפת קטלנית על ידי כריש. למרות זאת, הסיכוי למות בנסיבות אלו הם 1 ל-3.7 מיליון וזאת בהשוואה לסיכוי של 1 ל-84 להיות מעורבים בתאונת דרכים קטלנית.

 

 

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE