הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מייגן מרקל פתחה עיניים גדולות: כשהיא ראתה מה ביונסה וג'יי-זי עשו
בחודש פברואר, העלו בני הזוג קרטר פוסט באינסטגרם בו הם נראים כשהם מקבלים את פרס המוסיקה BRIT על רקע דיוקן של מרקל חובשת כתר. כעת נחשפת תגובת הדוכסית

תגובתה המתלהבת של מייגן מרקל על המחווה של ביונסה וג'יי-זי מובנת לכולנו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעוד שרוב בני העם פשוט נתאדה אם ביונסה וג'יי-זי היו הופכים אותנו לאביזרים בסרטונים שלהם, עבור הדוכסית של סאסקס, מייגן מרקל, אלה הם החיים. בחודש פברואר, העלו בני הזוג קרטר פוסט באינסטגרם בו הם נראים כשהם מקבלים את פרס המוסיקה BRIT, כשהם עומדים על רקע דיוקנה של מרקל, כשהיא חובשת כתר. כעת נחשפת תגובתה של מרקל.

מרקל בכלל מעדיפה לקרוא מוספי כלכלה ולכן לא היתה מודעת למחווה הנהדרת, אך כשעודכנה בכך היתה לה את תגובה מעניינת.

במהלך ראיון עם גייל קינג, נזכר החבר הוותיק של מרקל, המאפר דניאל מרטין, ברגע בו עדכן את מרקל על המחווה של בני הזוג קרטר. הוא אמר לקינג שלמייגן לא היו מילים לתאר את המשמעות של המעשה עבורה והיא יכלה לגייס רק אימוג'י אחד.



הוא סיפר, "שלחתי לה את התמונה, כצילום מסך של שניהם על רקע הדיוקן, אני חושב שמה שכתבתי היה "Girl". היא השיבה לי עם אימוג'י של עיניים גדולות".

מרטין לא ציין באיזה אימוג'י מדובר אך ישנם מספר כאלה שכוללים עיניים גדולות. עבור מישהי כמו מרקל זה מרגיש כאילו היא איבדה את השלווה וקור הרוח. מרטין לא ציין אם עדכן את מרקל בכך שביונסה העלתה לאינסטוש פוסט שמברך את מרקל על הריונה, אך אנו מקווים שהדוכסית יודעת שהכוכבת כתבה "אנחנו משתחווים לה".



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE