הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אני אוהבת אותך ניקי, אך מאזינה לקרדי": מיילי סיירוס מעודדת סכסוכים
יתכן והיא הצליחה לסבך את עצמה באחד הסכסוכים העסיסיים של השנה. כנראה שזה לא הספיק לה ולאחר מכן צייצה בטוויטר, "אני אוהבת אותך סלינה, אך אני מאזינה לדמי", כדי לעודד סכסוך נוסף...

מיילי סיירוס שרה שלושה שירים חדשים שלה בפסטיבל מוסיקה שנערך לאחרונה ובאחד השירים היא מעודדת את הסכסוך המתמשך בין ניקי מינאז' לבין קרדי בי. אם אתם תוהים את מי סיירוס מעדיפה, זו היתה קרדי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



שרה על סכסוכים של אחרות. סיירוס

שנת 2019 הגיעה עם לא מעט סכסוכים עסיסיים בין המפורסמים, בהם גם השערורייתי ביותר בין משפחת קרדשיאן לבין ג'ורדן וודס שניהלה רומן עם טריסטן תומפסון; הנסיך וויליאם והנסיך הארי וכולי. כעת סיירוס מחזירה אותנו לחודש ספטמבר 2018, כשקרדי בי השליכה נעל על מינאז' במהלך מסיבה ובכך החלה סכסוך אפי במיוחד.


מינאז'

סיירוס מוציאה מוסיקה חדשה וחשפה שלושה שירים מתוכה, כשאחד מהם Cattitude, עוסק בסכסוך של הראפריות קרדי ומינאז'. היא שרה כך: "אני אוהבת אותך ניקי, אך אני מאזינה לקרדי". הנה כאן:




כנראה שסיירוס הצליחה לגרור את עצמה אל אחד הסכסוכים העסיסיים של השנה. אך זה לא הספיק לה והיא בחרה לצייץ בטוויטר לאחר מכן, "אני אוהבת אותך סלינה אך אני מאזינה לדמי". הכוונה היא כמובן לשתי הזמרות סלינה גומז ודמי לובטו. 


קרדי בי

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE