הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיקגו: 34 בני אדם נורו וחמישה נהרגו במהלך סוף שבוע אלים ביותר
חמישה בני אדם נהרגו במהלך ימי הדמים שעברו על העיר, שכבר זכתה להגיע לכותרות העיתונים בגלל האלימות הרבה. המשטרה עצרה חשוד באחד ממעשי הירי. אחד ממקרי הירי נעשה במסיבת רחוב גדולה

האלימות בשיקגו שוב מגיעה לכותרות העיתונים, לאחר שבסוף השבוע האחרון נורו לא פחות מ-34 בני אדם, חמישה מתוכם נהרגו. כך הודיעה המשטרה. האלימות החלה ביום חמישי כאשר נער בן 15 וצעיר בן 27 נורו בזמן שהלכו ברחוב. הם פונו לבית החולים שם הצליחו אנשי הצוות הרפואי לייצב את מצבם. ביום שישי נורו לפחות עוד תשעה בני אדם בגילאי 17 עד 45.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המשטרה עצרה חשוד באחד המעשים (צילום: Shutterstock)

הירי הקטלני הראשון התבצע ביום שבת בשעה 6:30 בערב, כאשר חמוש פתח באש אל עבר גבר בן 29 שעמד במרפסת ביתו. הקורבן הובהל לבית החולים הסמוך שם נקבע מותו. אף חשוד לא נעצר בפרשה.

כמה שעות אחר כך, בשעה 10, שני גברים נורו מרכב חולף. השניים פונו לבית החולים, אך רק אחד מהם שרד את פצעי הירי. כמה שעות לאחר מכן, המשטרה הוזעקה לאירוע שבו נורה גבר בן 43 שעמד על המדרכה. הוא פונה לבית החולים ושם הוכרז מותו.

המשטרה הוסיפה כי שני גברים ושתי נשים בגילאי 25 עד 31 נורו בסביבות השעה 6 בבוקר אתמול במהלך מסיבה גדולה שנערכה במקום פתוח במתחם של דיור ציבורי. ארבעת הקורבנות פונו לבית החולים. שני הגברים מתו מפצעיהם בבית החולים, והצוותים הרפואיים הצליחו לייצב את מצבם של הנשים. השוטרים מצאו את כלי הנשק ועצרו חשוד אחד במעשה.

 

האלימות גבתה את חייהם של חמישה בני אדם, ופצעה עוד עשרות (צילום: Shutterstock)

המשטרה הודיעה כי במהלך הלילה שקדם לירי, הגיעו שוטרים כמה פעמים למקום כדי לפזר את ההתקהלויות ההמוניות שהתאספו שם. על פי הדיווח, הירי נעשה באמצעות נשק חצי אוטומטי.

בתוך כך, אתמול בבוקר נפגע אדם בלסת מירי שבוצע לעברו בזמן שהוא ישב במסעדה בשכונת אוסטין. הוא פונה לבית חולים לקבלת טיפול רפואי וכבר השתחרר לביתו.

עד אמש, מספר קורבנות הירי עמד על 34, כולל חמשת ההרוגים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE