הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא חטיבת החדשות למגיש: "אם תמשיך להתלונן בערוצים הפנימיים - תפוטר"
זה מה שנאמר, לדבריו, לסקוט פלי, מגיש חדשות הערב של CBS עד 2017, כשהתלונן על "סביבה עוינת לנשים ולגברים" ברשת. הוא ניסה להעלות את העניין גם בפני יו"ר התאגיד - אולם אכן הודח בהזדמנות הקרובה

מגיש החדשות לשעבר ברשת CBS, סקוט פלי, טוען שאיבד את מקום עבודתו משום שסירב לחדול מלהתלונן להנהלה על סביבת העבודה העוינת לגברים ולנשים. פלי אולץ לעזוב את המשרה הנחשקת לאחר שש שנות עבודה, בשנת 2017.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"היום המצב יותר טוב", טוען סקוט פלי (צילום: קרוליין קול, לוס אנג'לס טיימס)

 

פלי, שהמשיך לעבוד ברשת ככתב בתוכנית התחקירים "60 דקות", אמר בראיון לרשת CNN כי המצב שונה כעת, אחרי 18 חודשים של שינויים דרמטיים בצמרת רשת השידור הוותיקה, בצל שורת שערוריות וטענות להתנהגות פסולה.

בין המנהלים שעזבו את הרשת נכללים ג'ף פייגר, מנהל "60 דקות", נשיא חטיבת החדשות דייויד רודס, המגיש צ'רלי רוז ומנכ"ל CBS עצמו, לזלי מונבס, שהועזב בספטמבר האחרון לאחר שנשים רבות האשימו אותו בהטרדה וניצול מעמדו לכפיית יחסי מין.

כשהתבקש לפרט, אמר פלי כי לפני ארבע או חמש שנים הלך לרודס, אז נשיא חטיבת החדשות, ותיאר את האווירה העוינת. "הוא אמר לי שאם אמשיך לדבר על זה פנימית אאבד את העבודה שלי", מספר פלי. "לאחר שמיציתי את הערוצים בחטיבת החדשות, הלכתי ליו"ר תאגיד CBS (לזלי מונבס, שכאמור היה אשם אולי יותר מכל אדם אחר ביצירת "סביבה עוינת" ברשת), שהקשיב לי בדאגה גלויה במשך שעה ושאל כמה שאלות נוקבות על מה שקורה. לא שמעתי ממנו חזרה אבל בהזדמנות הבאה לפי החוזה שלי שוחררתי מחדשות הערב".

 

הקשיב והנהן - ונתן יד לפיטורים, כי היה אשם יותר מכולם במצב. בסוף הודח בבושת פנים - ואיבד את מצנח הזהב. לסלי מונבס (צילום: CBS)

 

עכשיו, אומר פלי, כש-CBS מקדמת אנשים כמו סוזן זירינסקי - האישה הראשונה העומדת בראש חטיבת החדשות ברשת - CBS נמצאת בדרך הנכונה. האמנם חלפו ללא שוב הימים בהם הוחזקה במשרדי התאגיד אישה בהיכון לתת שירותים מיניים לבוס? ימים יגידו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE