הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדוע מייגן מרקל לא תצטרף למפגש של הארי, וויליאם וקייט עם דונלד טראמפ?
הנסיך הארי יצטרף לארוחת צהריים עם נשיא ארצות הברית; הנסיך וויליאם ואשתו, קייט מידלטון, יארחו אותו לתה מנחה ביום השני לביקורו; והנסיך צ'רלס ואשתו קמילה ישתתפו בטקס קבלת הפנים בארמון בקינגהאם, רק שמה של מרקל לא מופיע באג'נדה

בשבועות האחרונים, היתה מייגן מרקל עסוקה עם התינוק החדש שלה, ארצ'י. מדובר בעיתוי מושלם בהתחשב בכך שנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מגיע לבריטניה לביקור ממלכתי ב-3 ביוני. המלכה אליזבת' תארח את טראמפ ואשתו, מלניה, במהלך ביקורם שימשך שלושה ימים. אך על פי הדיווחים מרקל תוותר על התענוג.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הנסיך הארי, לעומת זאת, יצטרף אל טראמפ לארוחת צהריים פרטית בארמון. הנסיך וויליאם ואשתו, הדוכסית של קיימברידג' קייט מידלטון, ישתתפו יחד עם הנסיך צ'רלס ואשתו קמילה, בטקס קבלת הפנים שיערך בארמון בקינגהאם. כמו כן, צפוי טראמפ להיפגש לתה מנחה עם וויליאם וקייט, ביום השני לביקורו בממלכה.

מקרל השמיעה את סלידתה מהנשיא האמריקאי בעבר וכינתה אותו "מיזוגני". לפני שנישאה לנסיך הארי, היתה מרקל תומכת נלהבת של הילרי קלינטון, במהלך בחירות 2016. היא עודדה את מעריציה באינסטגרם להצביע לקלינטון. בראיון שנערך עם מרקל בשנת 2015, היא הביעה את דעתה על המועמד של המפלגה הרפובליקנית והסבירה מדוע היא תצביע לקלינטון.



"אתם לא רק מצביעים לאישה, אם זו הילרי משום שהיא אישה, אך בהחלט משום שבעקבות התנהלותו של טראמפ קל לראות שאתם לא רוצים את העולם שהוא מצייר".

אם כן, כעת נראה שמבחינתה של מרקל הלידה של ארצ'י לא יכלה להתרחש בזמן מתאים יותר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE