הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריטני ספירס מנפצת את תיאוריית הקונספירציה: צפו בסרטון החדש שלה
ספירס ביקשה להעביר לכם מסר חשוב אז היא העלתה לאינסטוש סרטון, במהלכו היא גם רוקדת ומציגה תלבושות שונות, כגון שמלת מיני ורודה, שמלה לבנה עם שרוולים מנופחים ושמלה בצבע תכלת

בריטני ספירס (37) ביקשה להעמיד על טעותם את המפיצים תיאוריות שקריות לגביה, אז היא עשתה את זה באמצעות סרטון שהעלתה, מחקה והעלתה מחדש לאינסטגרם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




נראה שספירס צילמה את הסרטון כתגובה על ההשערות של מעריצים שלא היה עצמה אחראית על התוכן בחשבונות שלה במדיה החברתית. הכוכבת אומרת בסרטון, "לאלה מכם שחושבים שזו לא אני שמעלה סרטונים לאינסטגרם שלי, צילמתי את הסרטון הזה אתמול, אז אתם טועים, אך אני מקווה שאתם אוהבים את הסרטון". הנה כאן:



בסרטון המלא נראית ספירס כשהיא רוקדת ומציגה תלבושות שונות, בהן גם שמלת מיני ורודה, שמלה לבנה עם שרוולים מנופחים ושמלה בצבע תכלת. כל זאת, כשברקע נשמע שיר של ריהאנה, Man Down.

ב-16 במאי טענו מעריצים של ספירס כי סרטון הריקוד שלה לצלילי שיר של מייקל ג'קסון צולם בחודש מארס 2018 והוא פורסם כעת על מנת להראות שספירס עדיין עושה עבודה טובה, לאחר שהמנהל שלה, לארי רודולף, אמר שהיא לעולם לא תופיע שוב.

כזכור, בחודש אפריל האחרון התאשפזה ספירס במרכז לבריאות הנפש, על מנת להתמודד עם המצוקה הנפשית אליה נקלעה בעקבות המחלה של אביה. חלק מהמעריצים טענו, שהזמרת אושפזה בניגוד לרצונה.

ספירס הכחישה את הטענות וביקשה פרטיות על מנת לטפל בבעיותיה האישיות.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE