הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסע תובע את דלתא איירליינס: תקף אותי כלב בטיסה, והחברה לא עשתה דבר
כלב שהתלווה לאיש המארינס בטיסה לסן דייגו תקף נוסע אחר בפנים, עד שהוא נזקק לעשרות תפרים. לדברי התובע, הכלב נהם עליו ולאחר מכן השתחרר מהרצועה - ותקף

נוסע בטיסה של דלתא איירליינס שהותקף כביכול על ידי כלב תמיכה רגשית במהלך טיסה תובע את חברת התעופה בדרישה לקבל פיצוי על פציעות שספג בפניו ובפלג גופו העליון. התקיפה המדוברת התרחשה ביוני 2017 על טיסה מאטלנטה לסן דייגו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברות התעופה שינו את מדיניות הטסת הכלבים בעקבות האירוע (צילום: Shutterstock)

על פי כתב התביעה, הנוסע מרלין ג'קסון מאלבמה "דימם בצורה כה חמורה עד שהיה צורך להוציא מהמטוס שורה שלמה של מושבים". עוד נטען כי ג'קסון סבל מ"פגיעות חמורות הכוללות אובדן תחושה באזורים שונים בפניו, ונדרש ל-28 תפרים וטיפולים רפואיים נוספים כדי להחלים. כל אורח החיים שלו נפגע בגלל התקיפה הזאת".

דוח משטרתי שהוגש בעקבות האירוע מציין כי הכלב, לברדור מעורב בצבע שוקולד, היה שייך לרונלד מונדי ג'וניור מקרולינה הצפונית, אי המארינס שנעזר בכלב לתמיכה. על פי כתב התביעה, הכלב החל לנהום על ג'קסון, ואז השתחרר מהרצועה ותקף אותו בפניו.

 

פניו של התובע לאחר התקיפה (צילום: טוויטר)

עוד עולה מכתב התביעה כי דלתא "לא פעלה כדי לבדוק את מאפייני ההתנהגות של הכלב הגדול", במטרה לוודא שהוא מסוגל להתנהג כראוי על מטוס.
על פי הדיווח, אירוע התקיפה גרם לחברות התעופה לשנות את מדיניות העלאת כלבי התמיכה לסיפון המטוס, ואף גרם לרשויות הממשלתיות לבחון מחדש את המדיניות הארצית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE