הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלכה עירומה: מדוע אמיליה קלארק ויתרה על התפקיד הראשי ב"חמישים גוונים של אפור"?
לאחר שהשיבה על כך בעבר, כעת היא מוסיפה להסביר, מדוע אחרי שהתפשטה כדאינריז טרגריאן ב"משחקי הכס", היתה לה בעיה לגלם את אנסטסיה סטיל

תארו לעצמכם את הסרט "חמישים גוונים של אפור עם אמיליה קלארק בתפקיד אנסטסיה סטיל, במקום דקוטה ג'ונסון. זה כמעט קרה, אך בסופו של דבר דחתה קלארק את התפקיד בגלל סצנות העירום. השחקנית חשפה את העובדה הזו בשנת 2015, אם כי היא לא באמת הבהירה מדוע עירום היה כזה עניין גדול עבורה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




היא הרי הופיעה בעירום לפני כן, כשגילמה את דאינריז טרגריאן ב"משחקי הכס". בשנת 2015 אמרה קלארק, "הופעתי בעירום בעבר ולא רציתי שיתייגו אותי באופן מסוים אם אעשה את זה שוב". אך לאחרונה הוסיפה להסביר מדוע חששה שיתייגו אותה באופן מסוים. היא שיבחה את הבימאית של הסרט, סאם טיילור-ג'ונסון, אך חשפה את ההשלכות שהיו עלולות להשפיע עליה, לאחר שדמותה של דאינריז כבר הפכה לחלק מהקריירה שלה. הנה כך:



"טוב, סאם היא קוסמת. אני אוהבת אותה וחשבתי שהחזון שלה יפה, אך הפעם האחרונה שהייתי עירומה מול מצלמה [במשחקי הכס] היתה לפני זמן רב, וזו עדיין השאלה היחידה ששואלים אותי בגלל שאני אישה. זה מעצבן מאוד ונמאס לי מזה משום שעשיתי את זה למען הדמות. לא עשיתי את זה רק בשביל שאיזה בחור יוכל למשש את השדיים שלי, למען השם. אז כשההצעה הגיעה חשבתי לעצמי 'אני לא יכולה'. עשיתי את זה בהיקף מסוים וכבר זוכרים לי את זה לכל החיים. אז אם הייתי אומרת 'כן', כשכל הסיפור סובב סביב חושניות, סקס, עירום וכל הדברים האלה, לא הייתי יכולה להיכנס לזה מרצוני ואחר כך לומר לאנשים לא להמשיך לשאול אותי את השאלה הזו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE