הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצאו את ההבדלים: האם קים קרדשיאן מחקה את הכפילה שלה?
הכפילה של כוכבת הריאליטי, קאמי אוסמן, טוענת שהיא העתיקה ממנה מראה שלבשה למסיבת יום הולדת בשנת 2018. אנחנו מבולבלים: מי מעתיקה ממי ומה הקשר לזמרת שר?

קים קרדשיאן (38) לא עוקבת אחר טרנדים, היא יוצרת אותם. כוכבת הריאליטי הגיבה לכפילה שלה, קאמי (קמילה) אוסמן (23), לאחר שזו רמזה לכך שהקרדשיאנית העתיקה ממנה את המראה לאירוע הגאלה במוזיאון המטרופוליטין, שנערך מוקדם יותר החודש בניו יורק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הכפילה של קים קרדשיאן, קאמי אוסמן

אוסמן הופיעה באחד הפרקים של תכנית הריאליטי בה מככבים קרדשיאן ובני משפחתה. היא גם מבלה עם חבר המשפחה, ג'ונתן שבאן, כשקימי עסוקה מכדי לבלות איתו. לאחר שנשדדה באיומי נשק בפריס, קרדשיאן ביקשה להעסיק את אוסמן ככפילה שלה.

אך לאחרונה פרסמה אוסמן סטורי בו טענה שהשמלה בעיצוב טיירי מוגלר, אותה לבשה קרדשיאן באירוע ה-Met Gala, עוצבה בהשראת השמלה שלבשה למסיבה בשנת 2018. הכפילה קיבלה תגובות רבות על כך שהיא "דומה עד כאב" לקרדשיאן. היא הוסיפה לסטורי את הטקסט, "אף פעם אל תבלבלו באשר למי שנותן לכם השראה. הם לא יתנו קרדיט אך יעתיקו".


סיפורה של שמלה. אוסמן (מימין) וקרדשיאן

בהמשך פורסמה בחשבון של Diet Prada באינסטגרם תמונתה של אוסמן בשמלה המדוברת לצד תמונתה של קרדשיאן מאירוע הגאלה. הנה:

עוד הוסיפה הכפילה, כי "לאף אחת לא היתה שמלה כזו", וכי זה היה עיצוב מקורי שהיא יצרה.


קרדשיאן

אחרי שזכתה לתגובות חריפות מצד המעריצים של קרדשיאן ומוגלר, אוסמן העלתה פוסט נוסף שרמז לכך שהיא יצרה את הדרמה למען הפרסום, "בוגרת שיווק, לא זיהיתם?".

מעבר לכך שאוסמן הפכה למפורסמת בזכות הדמיון לקרדשיאן, יש לה עוד משהו קטנטן במשותף עם המשפחה המפורסמת, לאחר שניהלה מערכת יחסים קצרה עם טייגה, החבר לשעבר של קיילי ג'נר.

אז מקימברלי וקמילה קיבלנו קימי וקאמי. מצאו את ההבדלים.



עוד מקור להעתקה. קרדשיאן (מימין) ושר

14% לא
86% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE