הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הו בוי: אחרי פרדי מרקורי ואלטון ג'ון גם בוי ג'ורג' מקבל סרט משלו
ג'ורג' מעולם לא הסווה את מי שהיה באמת, הוא פרץ ללא חת וללא רחמים, והקדים את זמנו בשנים רבות. נראה שסיפור חייו צפוי להפוך ליצירה קולנועית משובחת ביותר

חברת MGM תפיק סרט עלילתי המבוסס על סיפור חייו של הזמר, בוי ג'ורג', בבימויו של סאשה גרבסי, שיהיה אחראי גם לכתיבת התסריט. הסרט הביוגרפי יופק על ידי קווין קינג טמפלטון ופול קמסלי. ג'ורג' עצמו יהיה אחראי על ההפקה יחד עם ג'סיקה דה רוטשילד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אם כן, נראה שג'ורג' הופך לכוכב נוסף שחייו זוכים לקבל טיפול קולנועי, אחרי פרדי מרקורי ולהקת קווין, עם הסרט Bohemian Rhapsody, שגרף יותר מ-900 מיליון דולר בקופות וזיכה את ראמי מאליק באוסקר. לא שכחנו גם את הסרט Rocketman, שעוקב אחר סיפור חייו של סר אלטון ג'ון, ואמור לעלות לאקרנים בסוף השבוע הקרוב.



הסרט על ג'ורג' הוא הביוגרפיה המוסיקלית השניה הגדולה של חברת MGM, לאחר ההפקה הענקית על חייה של מלכת הסול, ארית'ה פרנקלין, עם הסרט שהפך את ג'ניפר הדסון לכוכבת. הסרט על ג'ורג', שעדיין לא ניתן לו שם, יחקור את תחילת דרכו הצנועה במשפחה ממעמד הפועלים באירלנד וימשיך אל עלייתו אל ראש המצעדים הבינלאומיים, עם להקת Culture Club, בשנות ה-80.



ג'ורג' מעולם לא הסווה את מי שהיה באמת, הוא פרץ ללא חת וללא רחמים, והקדים את זמנו בשנים רבות. האמן זוכה הגארמי מכר יותר ממאה מיליון סינגלים ויותר מ-50 מיליון אלבומים, כמבצע וככותב שירים יחד עם להקת Culture Club וכאמן יחיד. לצד הישגיו בתעשיית המוסיקה, חיבר ג'ורג' שתי אוטוביוגרפיות שהפכו לרבי מכר. הוא גם שימש מפיק, כותב שירים ושחקן על בימת המחזמר זוכה הפרסים Taboo.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE