הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: תחנת המשטרה במרכז העיר עברה חיטוי בשל חשש להתפרצות מחלה קטלנית
שוטר נדבק בטיפוס הבטן, וקיים חשש ששוטר נוסף נדבק גם הוא במחלה. מדובר במחלה נדירה בארצות הברית, שנגרמת לרוב בשל חשיפה לביוב מזוהם

שוטר במשטרת לוס אנג'לס נדבק בבקטריה שעלולה לגרום לטיפוס הבטן, מחלה מסכנת חיים. כך הודיעה אתמול (רביעי) המשטרה. שוטר נוסף הראה סימנים של הידבקות בסלמונלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מדובר במחלה נדירה בארצות הברית. שוטרי לוס אנג'לס (צילום: Shutterstock)

פרטיהם של שני השוטרים לא פורסמו פרט לעובדה שהם עובדים ביחידה המרכזית של המשטרה. אחד מהם אובחן כמי שנדבק בחיידק מסוג סלמונלה - חיידק נדיר בארצות הברית שלרוב נמצא במים מזוהמים בביוב. המשטרה ציינה כי התחנה עברה חיטוי בעקבות הגילוי. בנוגע לשוטר השני, עדיין לא התקבלה תשובה.

שוטרי היחידה המרכזית של משטרת לוס אנג'לס פועלים באזור מרכז העיר, צ'יינטאון, חלקים מאקו פארק ואליסיאן פארק. כך אמר מייק לופז, דובר המשטרה.

פחות מ-350 אמריקנים נדבקים בטיפוס הבטן בכל שנה, ולרוב זה קורה אחרי שהם מטיילים במדינות עולם שלישי. כך עולה מנתוני ה-CDC.

הבקטריה מדבקת, והמשטרה הודיעה כי נעשות פעולות כדי לוודא שאין סכנה לשאר העובדים במקום. "הבריאות והרווחה של כל עובדי המשטרה חיוניות", מסרה המשטרה, "לצערנו, השוטרים שלנו לפעמים מסיירים באזורים שליליים, ועלולים להיות חשופים לגורמים מסוכנים שונים".

המשטרה הוסיפה כי היא הודיעה לאיגוד השוטרים על התפרצות הבקטריה, כמו גם לכל עובד ביחידה המרכזית של המשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE