הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: אמזון שמה עין על נדל"ן חדש ונוצץ במהנטן
מקורות סיפרו לניו יורק פוסט כי ענקית הטכנולוגיה מתעניינת ברכישת שטח של מאות אלפי רגל בשני מגדלים בצד המערבי, ופתחה בדיונים עם הבעלים

לאחר כישלון העסקה להקמת מטה נוסף לחברת אמזון בלונג איילנד, אמזון חוזרת לסיבוב נוסף של חיפוש נדל"ן, אבל הפעם במנהטן. ענקית הטכנולוגיה נמצאת בשיחות עם בעלים של שני גורדי שחקים חדשים ונוצצים שנמצאים רק בלוק אחד ממערב לתחנת המטרו ברחוב פן: One Manhattan West שהוקם רק לאחרונה והפרויקט התאום שלו Two Manhattan West, שנמצא בשלבי הקמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא ויתרה על ניו יורק. אמזון (צילום: Shutterstock)

ענקית הקניות ברשת מחפשת "לפחות מאה אלף רגל רבוע או הרבה יותר" רק כדי להתחיל בדיונים. כך אמר לניו יורק פוסט גורם המעורה בנושא.

אמזון מעסיקה בניו יורק כבר 5,000 עובדים, ולפני שהחליטה בסיבוב הקודם להקים מטה נוסף בלונג איילנד, היא שקלה ברצינות את שני המגדלים החדשים. "השאיפה הזאת חזרה בשבועות האחרונים", הוסיף הגורם.

ברוקפילד, שמחזיק בשני גורדי השחקים, יחד עם בניין 5 Manhattan West שבו מחזיקה אמזון משרדים סירב להגיב לפניות העיתונאים בנושא בשל מדיניות החברה בנוגע למסירת פרטים על עסקאות אפשריות. "אנחנו לא מגיבים על שמועות או השערות", מסר דובר מטעם אמזון.

ענקית הקמעונאות רוצה את החלק העליון של המגדל שנמצא עדיין בתהליכי בנייה, אך הבעיה הגדולה של החברה היא שסיום הבנייה צפוי להיות רק בשנת 2022. מצד שני, החברה תוכל להיכנס למגדל הקיים כבר בסתיו הקרוב, לשטח של 250 אלף רבוע במרכז המגדל שמתנשא לגובה של 67 קומות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE