הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: 2 נשים תקפו עובדי ברגר קינג שסירבו לתת להן צ'יפס בחינם
הנשים הגיעו לסניף במכונית, והחלו לעורר מהומה, לאיים בנשק ובאלימות. אחת הנשים - בעלת עבר פלילי עשיר - נעצרה כחודש לאחר המעשה, והשנייה עדיין חופשיה

שתי נשים - עבריינית מועדת וחברתה - חשודות כי תקפו שני עובדים בסניף של ברגר קינג במיאמי משום שסירבו לתת להם צ'יפס בחינם. כך הודיעה משטרת מיאמי-דייד. נטאשה אתל בייגלי, 42, נעצרה ביום שני בעקבות האירוע שהתרחש בתחילת חודש אפריל, והואשמה בשלוש עבירות של ניסיון שוד באמצעות נשק, פריצה ומעשים פליליים. כך עולה מכתב התביעה שהוגש לבית המשפט. חברתה, ג'נסיס פגווארו בת ה-27, טרם נעצרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בייגלי על רקע הסניף המדובר (צילומים: גוגל מפות, משטרת מיאמי דייד)

שתי הנשים הרעבות והאלימות הגיעו ל-drive-thru בסניף של הרשת ב-Palmetto Bay. כאשר העובד במקום סירב להעניק להם צ'יפס בחינם, השתיים נכנסו אל תוך הסניף ודרשו לדעת "מי קרא להן 'כלבה'", כך על פי דוח המעצר.

פגווארו קפצה מעל הדלפק ודרשה מהמנהלת לפתוח את הקופה ולמסור לה את כל הכסף תוך שהיא מאיימת בנשק על העובדים. כאשר המנהלת ניסתה ליצור קשר עם המשטרה, פגווארו חטפה את הטלפון מידיה והיכתה אותה, בזמן שבייגלי רכנה על הדלפק כדי לסייע לחברתה.

שתי הנשים בעטו והיכו לפחות שני עובדים בסניף. פגווארו קפצה שוב מעל הדלפק כדי ללכת בעקבותיה של בייגלי, ולאחר מכן החליטה לחזור לעוד קצת אלימות ופחד.

"יודעים מה?", אמרה פגווארו לפני שתלשה את הקופה והמוניטורים מהדלפק תוך כדי שהיא קופצת שוב מעליו כדי להמשיך במסכת האלימות. ברקע ניתן לשמוע אישה אומרת בלטינית "תתקשרו למשטרה".

לאחר הסיבוב השני, פגווארו יצאה מהסניף אל בייגלי שהמתינה לה במכונית. לבייגלי יש היסטוריה של מעצרים עוד מאמצע שנות התשעים על מגוון של עבירות - החל מזנות, גניבות, הזנחת ילדים ועוד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE