הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקיצה ב-60 שניות: כך נגנבה סירה מחצר בית בדרום פלורידה
לפחות שלושה בני אדם משתייכים לכנופיית הגנבים שפעלה החודש בהיילאה. כלי שיט בשווי 90 אלף דולר נגנב בתוך דקות ספורות מבית בעיר. על פי החשד, מדובר בכנופייה שפועלת בכל האזור: "הם באו מוכנים, חתכו את המנעולים ונעלמו", סיפר קרוב משפחה

משפחה מדרום פלורידה התעוררה בבוקר וגילתה שנגנבה ממנה סירה ששוויה כ-90 אלף דולר. מבט חטוף במצלמת האבטחה הביתית חשפה את הקלילות בה הגנבים לקחו את כלי השיט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי גניבת הסירה, אמש בדרום פלורידה (צילום: איי. בי. סי. 10)

 

"ישר התחלתי לצעוק בתוך הבית כשלא ראיתי את הסירה", שיחזרה יוני חימינז, שגרה ברח' 60 בהיילאה. בסביבות השעה 2:00 בבוקר בין רביעי לחמישי בתחילת החודש, היא התעוררה מרעשים חזקים שהגיעו מכיוון הרחוב, פתחה את הדלת וראתה חלל ריק עצום היכן שהסירה בדרך כלל נמצאת.

 

 

כאמור, מצלמת האבטחה תיעדה את הגניבה. ניתן לראות לפחות שלושה גנבים משתתפים במאמץ לקחת את כלי השיט, שאורכו כ-31 רגל. בתוך כשלוש דקות, הם הצליחו לשבור את המנעולים ולחבר את הסירה למכוניתם -ואז נעלמו.

ג'ואל, אחיה של יוני אשר גר באזור, הסביר שהגנבים ככל הנראה תכננו בקפידה את הגניבה, וזאת בשל המהירות בה היא התבצעה: "הם באו מוכנים, חתכו את המנעולים ואת הכל ונעלמו. ממש מקצוענים", הוא אמר. עוד סיפר שאחותו ניסתה לאתר את הגנבים באישון לילה, אך הם והסירה נעלמו במהרה. "היא נכנסה למכונית שלה ונסעה באזור, אבל היא לא ראתה אותם שוב", הוא אמר.

משפחת חימינז רכשה את הסירה ב-90 אלף דולר לפני כחמש שנים, וחברי המשפחה מקווים שהמשטרה תצליח לאתר את כלי השיט ואת כנופיית הגנבים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE