הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לפחות 11 הרוגים באירוע ירי בוירג'יניה, היורה נהרג
משטרת וירגיניה ביץ' הודיעה כי עצרה אדם אחד שהיה ככל הנראה המעורב היחיד בירי בבניין הסמוך לבניין העירייה, אך בהמשך עודכן כי היורה נהרג. 11 נהרגו ושישה נוספים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים סמוכים. ה-FBI מעורב בחקירת האירוע

אירוע ירי המוני התרחש הערב בעיר וירג'יניה ביץ'. בשעות הצהריים נכנס גבר חמוש אל בניין עירוני ופתח באש. כתוצאה מן הירי, 11 בני אדם נהרגו ושישה נוספים נפגעו, ביניהם שוטר.

תחילה הודיעה המשטרה כי "עצרה אדם אחד שהיה מעורב בירי במתחם העירייה", אך בהמשך נודע כי היורה נהרג בחילופי אש עם השוטרים שהועזקו לאירוע. לא ברור מה הוביל לדיווח הסותר, אך בכל מקרה המשטרה סבורה כי היה יורה אחד בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות הבטחון בדרכם לעצור את היורה. וירג'יניה ביץ' (צילום: WAVY)

 

דובר מטעם המשטרה המקומית עדכן כי היורה פתח באש בבנין 2 של המתחם המוניציפאלי, הסמוך לבניין העיריה. וירג'יניה ביץ' היא עיר בת יותר מ-400 אלף תושבים הממוקמת בדרום-מזרח המדינה, כשעתיים נסיעה מהבירה ריצ'מונד.

כריסטינה פולן, דוברת שלוחת ה-FBI בנורפוק הסמוכה, מסרה שהסוכנות מסייעת למשטרה המקומית בטיפול באירוע. היא לא מסרה מידע נוסף על מצב הנפגעים.

בשעה 7:30 בערב עדכן משרד השריף המקומי כי היורה, גבר ששמו טרם פורסם אשר היה מועסק בעירייה המקומית במשך שנים רבות, נכנס אל הבניין המוניציפאלי וירה לכל עבר. הוא נהרג בחילופי אש עם המשטרה. עוד עודכן כי אחד הפצועים הוא שוטר שהועזק לאירוע והתעמת עם היורה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE