הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא ידעתי שהיא היתה מרושעת": דונלד טראמפ על הביקורת של מייגן מרקל
ימים בודדים לפני שנשיא ארצות הברית צפוי להתארח בממלכה הבריטית פורסמו דברים לא הולמים שאמר על הנסיכה דיאנה וכעת, מתפרסמת תגובתו על מרקל

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, צפוי לבקר השבוע בממלכה הבריטית ולהיפגש עם בני משפחת המלוכה. מייגן מרקל נמצאת בחופשה לידה לאחר לידת בנה מהנסיך הארי, ארצ'י, וצפויה להישאר מחוץ לתכנית הפגישות של טראמפ.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדוכסית של סאסקס, ילידת קליפורניה, אינה תומכת של הנשיא הרפובליקני או לפחות לא היתה כזו בתקופת הבחירות בשנת 2016. באותה שנה היא אמרה בתכנית "נייטלי שואו" עם לארי ווילמור, שטראמפ "מפלג" ו"שונא נשים". היא אמרה שאם הוא יבחר לנשיא היא יכולה להישאר בקנדה, שם השתתפה בסדרה Suits באותה תקופה.

בראיון אודיו מוקלט שפורסם לאחרונה, טראמפ נשאל אם הוא יצטער על כך שלא יפגוש את מרקל, "משום שהיא לא היתה נחמדה במיוחד", כלפיו במהלך הקמפיין לנשיאות. טראמפ השיב, "לא ידעתי את זה. לא, לא ידעתי את זה. לא, אני מקווה שהיא בסדר, לא ידעתי את זה".

הוא הוסיף, "אז מה אני יכול לומר? לא, לא ידעתי שהיא היתה מרושעת".

טראמפ כינה את יריבתו, הילרי קלינטון, "אישה נבזית" במהלך עימות שנערך ביניהם בשנת 2016, ועורר זעם גדול בקרב הדמוקרטים, בייחוד בקרב הבוחרות. כשהוא נשאל האם זה טוב שיש נסיכה אמריקאית והאם זה מסייע לקשר בין ארצות הברית לבריטניה, השיב טראמפ "אני חושב שזה נחמד ואני בטוח שהיא תעשה את זה מצוין. היא תהיה טובה מאוד. אני מקווה שכן".



הארי צפוי לפגוש את הנשיא במהלך ביקורו. על פי הדיווחים הוא צפוי להצטרף למלכה אליזבת' השנייה לארוחת צהריים שהיא תערוך לכבוד טראמפ ואשתו, מלניה, בארמון בקינגהאם. זהו ביקורו השני של טראמפ בממלכה, לאחר הביקור הראשון שהתקיים בחודש יולי שעבר.

"יהיה נהדר לפגוש את המלכה בפעם השניה. היתה לנו שיחה טובה מאוד בפעם הראשונה. היו לנו הרבה דברים מעניינים לומר. זה היה ביקור מצוין באמת". נקווה שגם הביקור השני יהיה כזה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE