הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עד כמה השתנתה מייגן מרקל מאז נישואיה לנסיך הארי? פריאנקה צ'ופרה חושפת
ומכנה את היחס של הצהובונים למרקל "גזעני" ו"מצער מאוד", אך מוסיפה ש"אם יש מי שיכול להתמודד עם זה, זו מג"

פריאנקה צ'ופרה רצתה להבהיר באופן חד וחלק שהיא עדיין לא ביקרה את בייבי ארצ'י האריסון, על מנת להעניק לזוג המלכותי, מייגן מרקל והנסיך הארי, מתנה מטיפני'ס. אז עכשיו כשזה ברור לכולנו, היא רוצה להדגיש עניין נוסף: היא עדיין חברה של מרקל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




כזכור, בתקופה האחרונה התעוררו שמועות על סכסוך בין שתי החברות, כשצ'ופרה לא הגיעה לבייבי שאוור של מרקל, ומרקל לא השתתפה בחתונתם של צ'ופרה וניק ג'ונס. צ'ופרה הכחישה שהן מסוכסכות והנה אנחנו כאן.

בראיון שנערך עם צ'ופרה לאחרונה היא סיפרה על החברות שלה עם מרקל ואמרה שהחיבור ביניהן נוצר על בסיס "האופן בו אנו רואות את העולם כנשים". היא אישרה שהן התחברו בתקופה במהלכה הצטלמו לסדרות טלוויזיה בקנדה. "מייגן היא בחורה כל כך מתקדמת, מודרנית. היא מה שהעולם היום, אישה עצמאית שנראית כמו כל אחד מאיתנו. זאת אומרת, היא מדהימה אך היא לגמרי עצמה".

צ'ופרה כינתה את היחס של הצהובונים למייגן "מצער מאוד", אך הוסיפה, "אם יש מי שיכול להתמודד עם זה, זו היא". היא גם לא התביישה לומה שמדובר בגזענות נגד מרקל, "כמובן שזה קשור לגזענות, זו סיבה ברורה".



לגבי האופן בו מרקל השתנתה מאז שהתחתנה עם הנסיך הארי והצטרפה למשפחת המלוכה הבריטית, צ'ופרה חושבת שהשינוי לא היה משמעותי כלל. "היופי במג הוא שהיא עצמה עברה את כל זה. אנשים רבים הכירו אותה אחרי הכל, אחרי שהיא התחילה לצאת עם הארי, אך אני הכרתי אותה קודם והיא תמיד היתה אותה בחורה. כעת, כשיש לה במה אמתית, היא מדברת על אותם דברים עליהם דיברה תמיד. בילינו שעות בשיחות על מה ההבדלים, ההשפעה והדיאלוג יכולים לעשות לעולם, עוד לפני שכל זה קרה. אז מה שאתם רואים עכשיו זו היא האמתית".

זה מקסים לראות אהבה בין חברות פמיניסטיות וחזקות, שתומכות זו בזו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE