הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: איש חינוך יצא למסע ירי ברחובות העיר
קשיש בן 81 החל לירות לכל עבר - אל אזרחים ושוטרים. הוא נעצר בתום מרדף שבמהלכו ירה אל השוטרים ואל אישה שנסעה לפניו, וביצע תאונת דרכים

קשיש בן 81, מחנך לשעבר במיאמי-דייד וחבר הנהלת בית ספר ירה על מכונית בחניון, הוביל שוטרים במרדף במהלכו ירה גם עליהם והתרסק עם מכוניתו בתאונת דרכים לפני שנעצר. כך הודיעה משטרת פמברוק פיינס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נעצר בתום מרדף וקרב יריות. סולומון סטינסון (צילום: אי.פי)

האיש, סולומון סטינסון, פרש מהנהלת בית הספר בשנת 2010 בתום 14 שנים בתפקיד, צפוי להיות מואשם בניסיון התאבדות ובתקיפה בנשק חם.

האירוע החל אמש (ראשון), בשעה 4 אחר הצהריים, כאשר במוקד החירום של המשטרה התקבל דיווח על ירי שבוצע בחניון של קניון Pembroke Lakes סמוך לבית הקולנוע AMC. לדברי המשטרה, שני נהגים חנו בחניון כאשר סטינסון החל לריב עם אחד מהם, ולאחר מכן "ירה כמה יריות אל הרכב של הקורבן, וניפץ את השמשה האחורית". לאחר מכן נמלט סטינסון מהמקום.

נהגת שיצאה מהחניון באותם רגעים הבינה לאחר זמן קצר כי מישהו עוקב אחריה. אז "נורו כמה יריות נוספות". בשלב הזה השוטרים איתרו את סטינסון והחלו לדלוק אחריו. "החשוד ביצע ירי כמה פעמים לעבר השוטרים שרדפו אחריו - והם השיבו באש", הודיעה המשטרה, "לאחר מכן הוא איבד שליטה על מכוניתו, ולאחר מכן ביצע תאונת דרכים".

תושבי האזור התבקשו להישאר בבתיהם, והמשטרה קראה לנהגים להימנע מלהגיע למקום האירוע בגלל שכל הנתיבים היו חסומים לתנועה. המשטרה ציינה כי סטינסון "סירב להיכנע", אך בסופו של דבר הוא נעצר באמצעות שימוש בנשק קטלני. הוא פונה לבית החולים במצב קל. אף שוטר או אזרח נפצעו באירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE