הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אתה לא נראה שייך לכאן": בני זוג נזרקו ממלון בשל קעקוע בערבית
רמי וטיילור שניידר ביקשו להתאכסן במלון ספציפי בפורט לודרדייל מכיוון ששהו בו במהלך שתי חופשות קודמות. עובד המקום שהבחין בקעקוע בערבית שעל גבי הזרוע של רמי הזעיק את האבטחה וגרם למהומה. דווקא כאשר נרגעו הרוחות, אנשי האבטחה של המקום הגיעו לחדר שלהם ודרשו מהם לעזוב. כעת הם תובעים את המלון בטענה לאפלייה והשפלה

חברי הקהילה האפרו-אמריקאית בארה"ב בוודאי מכירים את התופעה שבה המשטרה עוצרת אותם בצדי הדרך לביקורת שגרתית במה שנודע כ"נהיגה בעת היותך שחור", אך פרשה חדשה מצביעה על תופעה פחות מוכרת: "נופש בעת היותך ערבי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זידאט ושניידר, בני הזוג שתובעים את המלון (צילום: אן. בי. סי. 6)

 

רמי זידאט, תושב שיקגו ואזרח של ארה"ב וירדן, הגיע בשבוע שעבר לדרום פלורידה כדי לחגוג את יום הנישואים שלו, אך את הטיול הוא סיים דווקא עם תביעה כנגד בית המלון וצוותו בטענה שאלה אפלו אותו כאשר הוא ובת זוגו נזרקו מהחדר.

זידאט הזמין חופשה בת 8 ימים במלון "The Westin Fort Lauderdale Beach Resort" בעבור סכום של 2,606 דולר. הוא ובת הזוג, טיילור שניידר, בחרו במקום כי שהו בו בשני ביקורים קודמים באזור. ארבעה ימים אל תוך החופשה, ב-24 במאי, כוחות האבטחה של המלון הוזעקו לאחר שאחד העובדים הבחין בקעקוע בערבית שמופיע על גבי הזרוע של זידאט, כך על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי.

 

 

"אתה לא נראה כאילו אתה שייך לכאן", נטען בתביעה שהעובד אמר לזידאט, זמן קצר לפני שהוא ושניידר נזרקו מן המלון ע"י המנהל, שטען שהם "התנהגו בצורה לא הולמת" ושהם "הפרו את מדיניות המלון". "זה פשוט לא נכון, הטענה לא הייתה יכולה להיות רחוקה יותר מהמציאות. רמי וטיילור הובלו החוצה ע"י אבטחת המלון והיו נתונים להשפלה גדולה מכיוון שזה קרה מול שאר אורחי המלון ההמומים", נכתב בתביעה.

דני אסטבז, בכיר ברשת המלונות, סירב להגיב באופן ישיר לתביעה והסתפק בהודעה בה בחר להדגיש את "אווירת ההכללה" שקיימת במקום: "הגיוון וההכללה הם שני ערכים מובילים בתרבות שלנו, ואנחנו מחויבים להמשיך לספק אווירה נוחה בה כולם מרגישים בבית".

 

בריכת בית המלון בה החלה הפרשה (צילום: סקיי-סקאנר)

 

במסמכי התביעה הוסבר כי בני הזוג שהו בסמוך לבריכת המלון כאשר זידאט הלך לבר להביא לטיילור מים. אחד מעובדי המקום "התחיל לבהות במילים הערביות שעל גבי הזרוע שלו" והחליט להזעיק את האבטחה. זידאט ניסה להסביר שהוא ובת הזוג הם אורחי המלון, אך העובד לא התרצה. מנהל משמרת במלון ניסה לפצות את בני הזוג והציע להם כרטיסים לספא והבטיח לחקור את הנושא. אלא שכעבור שעתיים הוא הגיע לחדר של בני הזוג והסביר להם שהם מפונים מהמקום. "אם לא תעשו זאת מרצונכם, נערב את המשטרה", נטען בתביעה.

התביעה הוגשה ביום שישי הקודם כנגד חברת האם של המלון, DiamondRock Hospitality Co, אך לא ברור מהו סכום הפיצוי שאותו דורשים השניים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE